Redaktorzy serwisu 9to5mac dotarli do wewnętrznych dokumentów Apple’a, z których wynika, że koncern definitywnie kończy wsparcie dla m.in. iPhone’ów 3GS.
We wspomnianych dokumentach czytamy, że Apple rezygnuje ze wsparcia iPhone’ów 3G oraz 3GS. Wraz z nimi kończy się też wsparcie dla kilku MacBooków oraz iMaców. Pozbawienie wsparcia dla tych urządzeń oznacza, że firma nie będzie już przyjmowała w swoich autoryzowanych punktach sprzedaży i napraw opisanego sprzętu, nazywając grupę tych komputerów i telefonów „przestarzałymi” oraz vintage.
Oczywiście brak oficjalnego wsparcia ze strony Apple’a nie oznacza, że posiadacze wymienionych urządzeń w razie problemów technicznych zostają na lodzie – w takiej sytuacji wystarczy udać się do byle jakiego serwisu zajmującego się naprawą tych urządzeń.
Gwoli przypomnienia – iPhone 3GS na rynku pojawił się w 2009 roku, czyli aż sześć lat temu.
źródło: 9to5mac
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.