Przeglądanie Instagrama zazwyczaj kończyło się w moim przypadku jednym. Chęcią zakupu. Bardzo dużo firm wrzuca swoje produkty oraz promuję markę bezpośrednio przez ten portal, sprawia, że nieraz chciałbym dowiedzieć się faktycznie nieco więcej o danym produkcie.
W dniu dzisiejszym, Instagram oficjalnie zapowiedział, że jego portal ze zdjęciami stanie się czymś więcej niż po prostu przeglądarką. Od teraz, przy niektórych zdjęciach ma pojawić się przycisk „Kup Teraz”, „Zainstaluj”, czy chociażby „Zarejestruj”. Wszystko to dla tych użytkowników, którzy tak jak ja mają ochotę poznawać produkty i zamawiać je bezpośrednio do domu lub biura. Tym sposobem druga najważniejsza aplikacja mobilna Marka Zuckerberga stanie się kolejnym polem do popisu dla reklamodawcó i agencji kreatywnych.
Dodatkowo Instagram pisząc na swoim biznesowym blogu stwierdza, że wprowadzenie tej aktualizacji pomoże jego użytkownikom podejmować szybciej decyzje oraz skutecznie zaangażuje społeczności. Jak to zwykle bywa chodzi zapewne tylko i wyłącznie o testowanie nowych formatów reklamowych 😉
źródło: PCWorld
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.