W sierpniu zeszłego roku informowaliśmy was o tym, że rynek urządzeń wearable (ubieralnych) rośnie w błyskawicznym tempie. Można to zauważyć np. dzięki wzmożonej aktywności niektórych producentów wydających nowe smartwatche czy smartbandy. Walka na tym rynku staje się coraz bardziej zażarta, a swój wielki kawałek tortu ukroiło Xiaomi, stając się drugim na świecie sprzedawcą urządzeń ubieralnych.
Chińska firma ma na swoim koncie blisko 1/4 udziałów na tym rynku w pierwszym kwartale tego roku (warto wspomnieć, że to pierwszy rok kiedy firma ta ma swój udział w statystykach) i do prowadzącego Fitbit traci 10 punktów procentowych. Warto też zauważyć, że w całej tej statystyce urządzenia pracujące pod Android Wear mieszczą się głównie w statystyce ,,Inne”, gdyż Samsung pojawiający się w zestawieniu na czwartym miejscu swoje urządzenia z tej grupy wydaje głównie z autorskim Tizenem.
Następne statystyki zapewne będą inne, gdyż najprawdopodobniej sporą furorę zrobi Apple Watch, ale pozycja Xiaomi wydaje się być niezagrożona. Choćby dlatego, że Mi Band kosztuje tylko 15 dolarów, co jest bardzo dobrą ofertą.
Pytanie do czytelników: korzystacie z urządzeń tego typu? I co myślicie o produktach Xiaomi?
źródło: androidandme.com
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Świetne słuchawki TWS Bose QuietComfort Earbuds w promocji Amazon. Kultowy model doczekał się mocnej obniżki…
Zapraszam na test Nothing Phone (3a) Pro: najnowszego superśredniaka młodej, obiecującej i ambitnej marki. To…
Polska premiera Nothing Phone 3a i Phone 3a Pro już za nami. Sprawdźmy, czy w…
Samsung Galaxy S25 pobił wszelkie rekordy sprzedaży w historii koreańskiego producenta. Nawet Note 10 nie…
Polski hit łączący w sobie strategię z survivalem jest obecnie do kupienia za 6,97 zł.…
Samsung Galaxy Ring 2 w nowej odsłonie zaproponuje nam jeszcze więcej. Ma pozwolić na mierzenie…