Kilka dni temu informowaliśmy Was o realizacji iPhone’a 4 w kolorze białym. Model był wyczekiwany przez wielu fanów produktów Apple od dłuższego czasu. Co ciekawe, mimo braku głośnej kampanii reklamowej, stara słuchawka Apple w nowej odsłonie cieszy się w wielu krajach wielkim zainteresowaniem i jest wyczekiwana niczym świeży produkt korporacji z Cupertino. Ostatnie dni pokazały, iż tendencja ta odnosi się zwłaszcza do Chin.
Serwis Computerorld donosi, iż w Pekinie przed jednym ze sklepów Apple ustawiła się kolejka, którą stworzyło kilkaset osób. Niektórzy stali ponad trzy godziny, by kupić iPhone’a 4 w kolorze białym. Kolejkowicze zapewniali, iż nowy sprzęt jest bardziej młodzieżowy i podoba się kobietom (kluczowy argument 😉 ). Jednocześnie analitycy branży mobilnej zastanawiają się, jak realizacja białego iPhone’a 4 wpłynie na wyniki finansowe firmy w II kwartale 2011 roku. Niektórzy eksperci przewidują, że realizacja tego sprzętu pozwoli korporacji z Cupertino sprzedać nawet 1,5 mln smartfonów więcej.
Na koniec warto dodać, iż w wywiadzie dla serwisu All Things Digital, jeden z członków zarządu koncernu Apple – Phillip Schiller oraz Steve Jobs – poinformowali dlaczego realizacja białego iPhone’a trwała tak długo. Ponoć głównym powodem była konieczność większej ochrony sprzętu przed promieniowaniem ultrafioletowym. Stworzenie słuchawki dobrej jakości nie było tak proste, jak by się mogło wydawać. Twórcy długo badali wpływ białego koloru na wewnętrzne komponenty urządzenia – zwłaszcza na wszelkie czytniki.
Źródło: Computerworld, All Things Digital, Onliner
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.