Wojna na akumulatory w smartfonach trwa w najlepsze. Oczywiście jedynie na chińskim rynku, gdyż najbardziej liczący się w branży stawiają przede wszystkim na smukły wygląd oraz potężne podzespoły.
VKWorld zaprezentował phablet wyposażony w akumulator o pojemności 6050 mAh, a zatem jest on ponad dwukrotnie większy od tego zastosowanego w Galaxy S6, czy też Sony Xperia Z3+. A na dodatek posiada wsparcie dla technologii szybkiego ładowania – 5V2A. Pięć dni – tyle ma pracować phablet na jednym cyklu ładowania. Co ważniejsze ogromna bateria nie wpłynęła znacząco na grubość całej konstrukcji o lekko zaokrąglonej formie, gdyż wynosi ona 9.5 milimetra.
Phablet od VKWorld cechuje się: 5.5-calowym ekranem IPS o rozdzielczości HD – 1280 x 720 pikseli, (zajmuje 80% powierzchni frontowego panelu, boczna ramka o grubości 2.2mm), 4-rdzeniowym (64-bitowym) układem MediaTek MT6735, 16GB wewnętrznej pamięci dla użytkownika i 1GB pamięci RAM LPDDR3.
Na pleckach osadzony został 13-megapikselowy aparat z otworem względnym F/2.0, zaś na froncie producent zdecydował się wykorzystać kamerę o matrycy 5 Mpx. Pozostała specyfikacja phabletu pracującego pod kontrolą Androida 5.1 Lollipop obejmuje: modem LTE oraz czytnik kart microSD (obsługa do 64 GB).
Nowość od VKWorld zadebiutuje oficjalnie w sprzedaży 24 czerwca bieżącego roku i wyceniona została przez producenta na 138.99 dolarów. Do każdego zakupionego egzemplarza w prezencie zostanie dodane etui.
źródło: gizmochina
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Sony szykuje się do wprowadzenia na rynek nowej, ulepszonej wersji swojej popularnej konsoli – PlayStation…
Samsung daje 300 złotych na zakupy sprzętów, które zadebiutują już w przyszłym tygodniu – mowa…
W aplikacji mObywatel pojawia się ważna nowa funkcja w kontekście obecnej sytuacji w Polsce. Pozwoli…
Dziś, po znacznie ponad tygodniu od premiery serii iPhone 16, wreszcie wiemy, jakie baterie mają…
Samsung Galaxy M35 5G możesz mieć za złotówkę przy zakupie laptopa Acer Chromebook Plus 515…
Jak chronić obywateli przed oszczędnościami na tanich pojazdach elektrycznych? Najlepiej nałożyć na nie 100% podatek…