Od 2011 roku, Samsung prezentował modele z serii Galaxy Note zawsze na targach IFA odbywających się we wrześniu. W tym roku koreański producent może rozważyć wcześniejszą premierę nowego flagowca tak, aby uniknąć wyrównanej walki z serią smartfonów od Apple.
W zeszłym roku, Apple ogłosiło iPhone’a 6 Plus dosłownie kilka dni po premierze Galaxy Note 4, stwarzając sobie tym samym sporą przewagę. Wydaje się jednak, że Samsung będzie chciał w tym roku uniknąć podobnej sytuacji.
Przyśpieszony cykl wydawniczy daje Samsungowi czas aby zbudować dobrą reklamę i marketing wokół swojego najnowszego urządzenia. Koreańczycy potrzebują obecnie Note’a 5 aby móc spokojnie świętować sukces i celebrować kolejne przychody wpływające z działalności mobilnej. Taka sytuacja pomogłaby im również skutecznie odwrócić losy walki z Apple w drugiej połowie bieżącego roku.
Pytanie jest tylko jedno. Czy ten pośpiech wyjdzie samemu urządzeniu na dobre?
źródło: Wall Street Journal
Ceny Samsung Galaxy Note 4
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.