Błądzić rzeczą ludzką – doskonale przekonali się o tym pracownicy Play, którzy są odpowiedzialni za mały bałagan w fakturach. Na szczęście „fioletowy operator” walczy z małym kryzysem w sposób właściwy.
Okazało się bowiem, iż część faktur wystawiona za poprzedni okres rozliczeniowy posiada błędne kwoty zapłaty – w okienku wartości faktury pojawia się bowiem liczba 0, z kolei zaprezentowana na fakturze kwota do zapłaty jest prawidłowa. Oczywiście nie jest to prezent od operatora ani nowa strategia firmy mająca na celu udobruchać klientów, tylko zwyczajny błąd powodujący niepoprawne naliczanie należności.
Jak jednak poinformował na blogu rzecznik firmy, Marcin Gruszka, już rozpoczęła się wysyłka poprawionych faktur z poprawną kwotą do zapłaty. Wszyscy, którzy padli ofiarami tej sytuacji, otrzymają w zamian dodatkowo przedłużony termin płatności. Jak więc widać, z wpadek czasami można wyjść z twarzą. Oby udawało się to naszym operatorom coraz częściej.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.