Już od jakiegoś czasu ujrzeć można było w Sieci plotki, jakoby serwis społecznościowy Twitter miał przyłączyć TweetDeck – powiązaną z tematem aplikację (a dokładniej – jej twórców) – do swojej operacji. Teraz, kadra z firmy legitymującej się logiem niebieskiego ptaka oficjalnie powiadamia szerszą publikę o wchłonięciu TweetDeck w swoje struktury.
All Things Digital – internetowy magazyn publikacyjny specjalizujący się w technologiach i wiadomościach dotyczących firm – raportuje, jakoby zakup TweetDeck przez Twitter miał kosztować od 40 do 50 milionów dolarów amerykańskich. CEO TweetDeck, Iain Dodsworth ma pozostać na swoim stanowisku i dalej trzymać pieczę nad marką. Owa aplikacja zyskała całkiem sporą popularność na świecie i pozwala na szybkie i wygodne korzystanie z portalu Twitter.
W swoim oficjalnym ogłoszeniu, Twitter zapewnia, że będzie prowadził dalsze inwestycje w rozwój TweetDecka. Czas pokaże, czy będą one trafne i czy podtrzymają (a może nawet zwiększą) popularność i jakość tej aplikacji.
Źródło: Twitter
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Komu tanie Xiaomi w polskiej promocji? POCO C75 w wersji 8/256 GB kosztuje teraz tylko…
Honor 400 i Honor 400 Pro zdradziły pierwsze istotne szczegóły na temat swojej specyfikacji. Mają…
Słuchawki w cenie poniżej 1000 zł to segment, w którym konkurencja jest naprawdę mocna. Mamy…
Zeblaze Stratos 3 Pro to tani smartwatch z designem rodem z G-Shocka, wyposażony w GPS…
Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują na to, że Apple iPhone 17 Air będzie…
Teclast F16 Pro znowu staniał i znowu jest najlepszym laptopem w swojej półce cenowej. Za…