Jutro (09/09/2015) minie rok od kiedy operator telefonii komórkowej Plus powołał „do życia” nową markę Plush, która dedykowana jest młodym, i w której każdy znaleźć powinien coś dla siebie. Jak głosi hasło oraz motyw przewodni marki – Bez konsekwencji. Z tej okazji misiek rozdaje bonus w postaci 100% wartości doładowania.
Zaczniemy od rzeczy przyjemnych. W ramach promocji Pierwsze urodziny Plusha dziewiątego września bieżącego roku (od 00:00 do 23:59) każda osoba, która dokona zasilenia otrzyma bonus w postaci 100% wartości dokonanego doładowania. Bonus wykorzystać można na wszystkie dostępne usługi telekomunikacyjne, w tym: wiadomości tekstowe i multimedialne, transmisję danych, a także rozmowy.
Aby otrzymać bonus w postaci 100% wartości dokonanego doładowania, należy zasilić konto za pośrednictwem jednej ze stron: www.doladuj.plus.pl, www.facebook.com/plus, doładujplushbezlimitu.pl, plusbank24.pl, www.mpay.pl.
Oferta skierowana jest do korzystających z ofert: Simplus, Sami Swoi oraz 36i6, którzy dokonają doładowania wartości od 30 złotych do maksymalnie 99 złotych. Użytkownicy ofert Plus Mix oraz Plush Mix mogą otrzymać bonus przy doładowaniu kwotą 10 i 20 złotych.
A teraz maje zdanie na temat marki Plush. Marka Plush miała być dla młodych, ale dość kontrowersyjne reklamy (w moim odczuciu) są nie na miejscu, a wizerunek misia po dwunastu miesiącach w mojej głowie kreuje się następująco: Plushowy Miś zaglądający do kieliszka i fan niemieckiego aerobiku, który potrafi zepsuć wszystkim świąteczny nastrój chamskim zachowaniem. A gdyby tego było mało, wolący przygarnąć buty zamiast biednego psiaka. Tak jest właśnie Plush.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.