LG stara się ostatnio zerwać z wizerunkiem, który przykleił się do firmy kilka lat temu, zwłaszcza w sektorze telefonów komórkowych. Po ciepłym przyjęciu LG Optimusa P990, na dosłownie kilkanaście dni przed premierą LG Optimusa 3D, producent po raz kolejny zaskoczył pozytywnie: wprowadził zdalną pomoc techniczną dla swoich smartfonów.
LG Electronics wprowadzi nowe usługi w zakresie zdalnej pomocy technicznej, dostępne dla posiadaczy smartfonów z systemem operacyjnym Android. Funkcja zdalnego połączenia (Remote Call) oraz zdalna aktualizacja oprogramowania FOTA (Firmware Over-the-Air) to inteligentne i łatwe w obsłudze rozwiązania. Umożliwiają one precyzyjne zdiagnozowanie problemów związanych z oprogramowaniem telefonu oraz instalowanie najnowszych uaktualnień systemu i aplikacji.
Dla posiadaczy smartfonów konieczność instalowania aktualizacji i rozwiązywania ewentualnych problemów z oprogramowaniem może okazać się równie absorbująca, co zarządzanie swoim domowym komputerem
– powiedział dr Jong-seok Park, prezes i dyrektor generalny LG Electronics Mobile Communications Company.
Nasze nowe usługi dają użytkownikom dostęp do wirtualnego centrum pomocy technicznej, z którego mogą skorzystać w dowolnym miejscu o dowolnej porze. Wpisuje się to w naszą politykę zapewniania klientom jak najlepszej obsługi technicznej zakupionych przez nich smartfonów.
– dodaje dr Jong-seok Park.
Modele smartfonów LG Swift Black (LG-P970) i LG Swift 2X (LG-P990) zostaną jako pierwsze wyposażone w fabrycznie zainstalowaną funkcję zdalnego połączenia (ang. Remote Call), która umożliwia diagnostykę problemów technicznych na odległość — bez konieczności odwiedzania przez użytkownika punktu serwisowego.
Aby aktywować tę usługę, wystarczy skontaktować się z biurem obsługi klienta LG, CIC (Customer Information Center). Za wiedzą i zgodą użytkownika, specjaliści z CIC uzyskają zdalny dostęp do jego smartfonu LG przez sieć 3G lub Wi-Fi. Smartfony posiadać będą także funkcję ochrony prywatności, która uniemożliwi pracownikom CIC dostęp do folderów i aplikacji osobistych — takich jak poczta elektroniczna, wiadomości tekstowe, kalendarz czy galeria zdjęć — bez wyraźnej zgody właściciela telefonu. Dzięki swojej nowatorskiej usłudze LG jest pierwszym na świecie producentem telefonów komórkowych, który oferuje posiadaczom smartfonów z systemem Android kompleksową obsługę techniczną na odległość.
Wypada pogratulować LG ciekawych innowacji, czekamy na kolejne nowości od Koreańczyków.
źródło: informacja prasowa
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Polskie małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP) udowadniają, że eksport nie jest zarezerwowany wyłącznie dla dużych…
Orange Flex przygotował ofertę idealną w ramach ferii zimowych, które właśnie trwają. W aplikacji w…
Wygląda na to, że Google Pixel 6a to naprawdę wytrzymały smartfon. Już niejeden egzemplarz wytrzymał…
Niebawem poznamy najcieńszy flagowiec, który zdetronizuje dotychczasowego króla "składaków", czyli HONOR Magic V3. Do debiutu…
Nowa metoda oszustów jest bezlitosna dla niczego nieświadomych Polaków. Policja wydała ważny apel, wskazując, kto…
DeepSeek to nowe objawienie 2025 roku, czyli chatbot AI, który stał się konkurencją dla ChatGPT.…