Huawei Polska wprowadza przyjazną i wygodną gwarancyjną usługę serwisową w systemie door-to-door.
Najnowszy standard w firmie Huawei początkowo obejmować będzie swoim zakresem smartfony Huawei P8 i Huawei P8 lite, a w ciągu najbliższych kilku miesięcy rozszerzony zostanie o kolejne modele urządzeń z portfolio producenta.
W przypadku wystąpienia awarii, należy skontaktować się z infolinią serwisową Huawei (801 811 111) i zgłosić problem. Huawei na swój koszt wyśle kuriera po odbiór uszkodzonego smartfona i po dokonaniu naprawy, odeśle go z powrotem pod wskazany adres.
Wprowadzenie usługi gwarancyjnej w systemie door-to-door to kolejny krok w celu podnoszenia standardów obsługi klienta. Warto przypomnieć, że Huawei P8 na polskim rynku został objęty specjalną, rozszerzoną gwarancją „2+1” (3-letnia gwarancja). Ponadto producent objął urządzenie 3-miesięcznym okresem ochrony na uszkodzenia mechaniczne (z wyjątkiem zalania).
Wprowadzenie systemu gwarancyjnego door-to-door to bardzo dobre rozwiązanie w przypadku tej firmy. Przynajmniej klient będzie miał pewność, że smartfon trafi do odpowiedniego punktu serwisowego i skróci się czas oczekiwania na naprawę oraz zwrot towaru. Szkoda tylko, że wraz z nowym standardem nie zostanie podwyższona jakość świadczonych usług (kompetencje serwisantów).
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Apple ponownie udowodniło, że wiodący status w branży smartfonów jest zasłużony, prezentując swój najnowszy flagowy…
Google Pixel 10 Pro Fold pozuje pierwszych grafikach. Ma być tańszy od poprzednika – a…
Klon Bloodborne – Thymesia, czyli brutalna gra akcji RPG trafiła na ciekawą 60% zniżkę. Ta…
Nareszcie doczekaliśmy się Apple Intelligence także w Europie, czyli również w Polsce. Apple udostępnia swoje…
Samsung Galaxy Tab S10 FE i S10 FE+ zadebiutowały oficjalnie. To najmniej opłacalne Samsungi, jakie…
vivo V50e niedługo będzie mieć swoją premierę i został już zapowiedziany przez producenta. Dobry aparat…