Na początku roku informowaliśmy Was, iż chiński producent urządzeń mobilnych – firma ZTE – wskoczyła na czwarte miejsce na rynku telefonów, odbierając tę pozycję Apple. Okazuje się, iż niedługo obie korporacje mogą spaść w tym prestiżowym zestawieniu – przebojem ma się do pierwszej piątki wedrzeć tajwański tygrys – HTC.
Sprzedaż urządzeń mobilnych ze stajni HTC rośnie z każdym kwartałem. W roku 2013 firma może się stać jednym z trzech największych producentów smartfnow na świecie. Prognozami tymi pochwalił się Jack Tong – dyrektor HTC North Asia. Jeśli ktoś z Was zastanawia się, w jaki sposób firma zamierza podbić rynek, to już spieszę z odpowiedzią. Po pierwsze, Azjaci zamierzają ciągle poszerzać swą ofertę (zarówno własnymi urządzeniami, jak i słuchawkami wypuszczanymi pod brandem operatorów). Po drugie, HTC zamierza stawiać na rożne systemy operacyjne – jednoczesna współpraca z Google i Microsoftem ma wyjść firmie na dobre. HTC zapewnia takż, iż będzie pracować nad designem swoich urządzeń i ciągłym rozwojem interfejsu Sense.
Plotka głosi, iż przedstawiciele HTC zwrócili się o pomoc do firmy Chenming Mold Industrial, która ma im pomóc stworzyć nową generację smartfonów. Wsparcie ma dotyczyć zwłaszcza technologii łączenia plastikowych i metalowych elementów. Dzięki temu sprzęt miałby być cieńszy i bardziej wytrzymały.
Źródło: Pcnews
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Belkin BoostCharge 15W QI2 to stylowa ładowarka stworzona przede wszystkim dla użytkowników ekosystemu Apple. Minimalistyczny…
Popularny RTS opowiadający historię alternatywnej rzeczywistości został objęty przez twórców 85% zniżką na Steam. Warto…
Składany flagowiec w super promocji? Motorola razr 50 Ultra po raz pierwszy doczekała się aż…
Segment tanich tabletów przeżywa rozkwit. Świeżo zaprezentowany Teclast M50 Mini dołącza właśnie do niedrogich pobratymców…
Tanie realme zdobyło kolejną certyfikację. Szykuje się globalne ogłoszenie niskobudżetowca. Niedługo realme Note 60x będzie…
Masz flagowca Apple? To przydałyby Ci się słuchawki. Jako fan marki na pewno słyszałeś o…