HTC wypuściło nową reklamę promującą model A9. Widać, że producent za wszelką cenę stara się przyciągnąć konsumenta i celuje także w użytkowników iPhone’ów.
Promocja smartfona trwa w najlepsze, co widać po kolejnej zaprezentowanej reklamie. Opinie na temat tego urządzenia są skrajnie różne, ale nie można odmówić HTC kreatywności w promowaniu A9. Poniżej możecie zobaczyć ową reklamę, która próbuje nam udowodnić, jak bardzo potrzebujemy się wyróżnić spośród tłumu.
Na filmiku można się doszukiwać ukrytych przekazów. Chodzi o ukazanie jabłek, które zostają w brutalny sposób zmiecione ze stołu. Czyżby HTC nawiązywało walkę z Apple i zamierzało pokazać, że A9 jest lepszym smartfonem niż iPhone? Umieszczone w reklamie hasła skupiają się wokół bycia unikatowym, innym niż społeczeństwo i można doszukiwać się kolejnych podobieństw do kampanii Apple. Przecież to iPhone’y zawsze pozwalały się wyróżnić z tłumu tak jak chce to teraz zrobić producent z modelem A9. Co sądzicie o przekazie tej reklamy?
Źródło: HTC
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.