HTC wypuściło nową reklamę promującą model A9. Widać, że producent za wszelką cenę stara się przyciągnąć konsumenta i celuje także w użytkowników iPhone’ów.
Promocja smartfona trwa w najlepsze, co widać po kolejnej zaprezentowanej reklamie. Opinie na temat tego urządzenia są skrajnie różne, ale nie można odmówić HTC kreatywności w promowaniu A9. Poniżej możecie zobaczyć ową reklamę, która próbuje nam udowodnić, jak bardzo potrzebujemy się wyróżnić spośród tłumu.
Na filmiku można się doszukiwać ukrytych przekazów. Chodzi o ukazanie jabłek, które zostają w brutalny sposób zmiecione ze stołu. Czyżby HTC nawiązywało walkę z Apple i zamierzało pokazać, że A9 jest lepszym smartfonem niż iPhone? Umieszczone w reklamie hasła skupiają się wokół bycia unikatowym, innym niż społeczeństwo i można doszukiwać się kolejnych podobieństw do kampanii Apple. Przecież to iPhone’y zawsze pozwalały się wyróżnić z tłumu tak jak chce to teraz zrobić producent z modelem A9. Co sądzicie o przekazie tej reklamy?
Źródło: HTC
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Aktualizacja OneUI 7 wprowadza przydatne nowości w kontekście aparatu do najmocniejszego flagowego modelu Samsung Galaxy…
Klasyczny i szykowny Amazfit Balance doczekał się w Polsce dobrej promocji. Smartwatch nie tylko posiada…
Polskie małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP) udowadniają, że eksport nie jest zarezerwowany wyłącznie dla dużych…
Orange Flex przygotował ofertę idealną w ramach ferii zimowych, które właśnie trwają. W aplikacji w…
Wygląda na to, że Google Pixel 6a to naprawdę wytrzymały smartfon. Już niejeden egzemplarz wytrzymał…
Niebawem poznamy najcieńszy flagowiec, który zdetronizuje dotychczasowego króla "składaków", czyli HONOR Magic V3. Do debiutu…