Swego czasu z nieukrywaną satysfakcją przytaczałem, jak dziennikarze Techtree.com pokazali co tak naprawdę oznacza: „Twice as fast”. Takim to sloganem Apple reklamuje swój iPhone 3G. Ale już NIE wszędzie, ponieważ w Wlk. Brytanii reklama została zakazana.
Okazuje się, że nie wszyscy zapoznali się z porównaniem przygotowanym przez Techtree, ponieważ brytyjski urząd Advertising Standard Authority (ASA) odnotował 17 skarg na filmik Apple. Użytkownicy uważali, że reklama celowo wprowadziła ich w błąd sugerując, że strony internetowe w iPhonie 3G ładują się w ciągu sekundy.
Apple z kolei odpierał zarzuty twierdząc, że hasło: „Twice as fast” odnosiło się do porównania pomiędzy iPhonem 2G i 3G. Cóż, niewątpliwie poprzedni iPhone był jeszcze wolniejszy.
Dla przypomnienia wszystkim niedowiarkom i ewentualnym osobom, które mogłyby poczuć się wprowadzone w błąd, przytaczamy ponownie filmik przygotowany przez Techtree:
źródło: PC world
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.