Swego czasu z nieukrywaną satysfakcją przytaczałem, jak dziennikarze Techtree.com pokazali co tak naprawdę oznacza: „Twice as fast”. Takim to sloganem Apple reklamuje swój iPhone 3G. Ale już NIE wszędzie, ponieważ w Wlk. Brytanii reklama została zakazana.
Okazuje się, że nie wszyscy zapoznali się z porównaniem przygotowanym przez Techtree, ponieważ brytyjski urząd Advertising Standard Authority (ASA) odnotował 17 skarg na filmik Apple. Użytkownicy uważali, że reklama celowo wprowadziła ich w błąd sugerując, że strony internetowe w iPhonie 3G ładują się w ciągu sekundy.
Apple z kolei odpierał zarzuty twierdząc, że hasło: „Twice as fast” odnosiło się do porównania pomiędzy iPhonem 2G i 3G. Cóż, niewątpliwie poprzedni iPhone był jeszcze wolniejszy.
Dla przypomnienia wszystkim niedowiarkom i ewentualnym osobom, które mogłyby poczuć się wprowadzone w błąd, przytaczamy ponownie filmik przygotowany przez Techtree:
źródło: PC world
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Składany flagowiec w super promocji? Motorola razr 50 Ultra po raz pierwszy doczekała się aż…
Segment tanich tabletów przeżywa rozkwit. Świeżo zaprezentowany Teclast M50 Mini dołącza właśnie do niedrogich pobratymców…
Tanie realme zdobyło kolejną certyfikację. Szykuje się globalne ogłoszenie niskobudżetowca. Niedługo realme Note 60x będzie…
Masz flagowca Apple? To przydałyby Ci się słuchawki. Jako fan marki na pewno słyszałeś o…
Nowy tablet OPPO Pad 3 zadebiutuje już jutro. Na dzień przed premierą sporo o nim…
Dzieli nas dzień od prezentacji średniaków OPPO. O nowym OPPO Reno 13 (Pro) wiemy niemalże…