Jesteśmy już po czarnym piątku, cyber poniedziałku i dniu darmowej wysyłki, ale nigdy nie jest za późno, żeby obejrzeć nowe reklamy Apple’a.
W pierwszym z nowych spotów reklamowych Apple ponownie kładzie nacisk na ten sam slogan mówiący, że „Jedyne, co się zmieniło, to wszystko”, ale dowiadujemy się więcej o funkcji „Hey, Siri” — dzięki niej możemy wyszukać informację za pomocą komend głosowych bez dotykania telefonu. Na hasło „Hey, Siri” asystent sam zacznie nasłuchiwać naszego pytania, zupełnie jak Google Now. Uwaga, spoiler alert — w reklamie zobaczymy Penelopę Cruz.
W drugiej reklamie telefon jest prezentowany jako „niedorzecznie wydajny” i możemy zobaczyć, jak producent wyobraża sobie zastosowanie iPhona 6s w normalnym użyciu. Miłego oglądania! 😉
Miłą odmianą jest to, że reklamy iPhona 6s nie mają pompatycznego charakteru, jak monologi Johny’ego Ive’a. Kobiecy, damski głos opowiada o nowym iPhonie i wchodzi w dialog z postaciami przedstawionymi w reklamie. A reklam telefonu, którego nazwa brzmi tak świetnie (6s brzmi prawie jak angielskie success) nigdy mało. Jeśli ktoś jeszcze nie czytał naszego testu iPhona 6s, link znajduje się tu. Sprawdzam tam faktyczną wydajność telefonu i weryfikuję, co faktycznie zmieniło się względem poprzedniego modelu. 😉
Ceny Apple iPhone 6s
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.