Jesteśmy już po czarnym piątku, cyber poniedziałku i dniu darmowej wysyłki, ale nigdy nie jest za późno, żeby obejrzeć nowe reklamy Apple’a.
W pierwszym z nowych spotów reklamowych Apple ponownie kładzie nacisk na ten sam slogan mówiący, że „Jedyne, co się zmieniło, to wszystko”, ale dowiadujemy się więcej o funkcji „Hey, Siri” — dzięki niej możemy wyszukać informację za pomocą komend głosowych bez dotykania telefonu. Na hasło „Hey, Siri” asystent sam zacznie nasłuchiwać naszego pytania, zupełnie jak Google Now. Uwaga, spoiler alert — w reklamie zobaczymy Penelopę Cruz.
W drugiej reklamie telefon jest prezentowany jako „niedorzecznie wydajny” i możemy zobaczyć, jak producent wyobraża sobie zastosowanie iPhona 6s w normalnym użyciu. Miłego oglądania! 😉
Miłą odmianą jest to, że reklamy iPhona 6s nie mają pompatycznego charakteru, jak monologi Johny’ego Ive’a. Kobiecy, damski głos opowiada o nowym iPhonie i wchodzi w dialog z postaciami przedstawionymi w reklamie. A reklam telefonu, którego nazwa brzmi tak świetnie (6s brzmi prawie jak angielskie success) nigdy mało. Jeśli ktoś jeszcze nie czytał naszego testu iPhona 6s, link znajduje się tu. Sprawdzam tam faktyczną wydajność telefonu i weryfikuję, co faktycznie zmieniło się względem poprzedniego modelu. 😉
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Zgodnie z zapowiedzią, HONOR GT Pro odbył oficjalną premierę. To faktycznie najtańszy flagowiec ze Snapdragonem…
Samsung Galaxy S25 FE rozczaruje tych, którzy liczyli na dobry procesor w tanim flagowcu koreańskiego…
eufyCam S3 Pro to system monitoringu 4K bez abonamentu, z lokalnym zapisem, AI i solidną…
Amazon postanowił raz jeszcze zaskoczyć posiadaczy płatnego abonamentu, wyciągając prawdziwego asa z rękawa. The Last…
PKO BP, jak to ma w zwyczaju, wydał kolejną ważną wiadomość dotyczącą wszystkich klientów. Ta…
realme 14 Pro+ kupisz dzisiaj za bezcen w promocji. Fotograficzny średniak potężnie staniał od premiery…