Tajwański producent utworzył niedawno nowe stanowisko – President for Global Sales and Marketing. Nowo powstałą posadę objął Jason Mackenzie – do jego zadań będzie należała koordynacja oraz wymyślania sposobów na poszerzenie globalnego zasięgu HTC.
Z oficjalnych informacji wynika, że Mackenzie będzie podległ bezpośrednio samemu Peterowi Chou. Nowy prezes sprzedaży jest zaufanym pracownikiem – dołączył do firmy w roku 2005, a od 2007 zarządza oddziałami HTC North America (Ameryka Północna) oraz HTC Latina America (Ameryka Południowa). Aż do czasu ogłoszenia nowego prezesa tych oddziałów będzie również sprawował w nich władzę. Doświadczenie zdobywał w takich firmach jak DENSO Wireless czy też Siemens Communications. Udało mu się również zdobyć dyplom licencjacki Business Administration na uczelni Point Nazarene University w San Diego.
Źródło: HTC
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.