Nie tylko MySpace ostrzy sobie zęby na udziały w rynku mobilnej reklamy. Jak się okazuje, na podobny pomysł wpadł Flickr – serwis wymiany zdjęć i filmów. Udostępnione zostaną klipy wideo dla użytkowników mobilnej wersji portalu.
Wszystkie udostępnione filmy będą dostępne dla użytkowników iPod Touch oraz iPhone’u. Wkrótce kolejne urządzenia zostaną dodane do listy obsługiwanych. Inne ze zmian w wersji mobilnej, to np. dodawanie komentarzy do zdjęć oraz wybór ulubionych. Łatwiejsze ma być dodawanie, wyszukiwanie oraz zarządzanie kontaktami. Łatwiej ma być również przesłać fotki e-mailem z komórki na serwery Flickra.
źródło: slashphone
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
POCO F7 najprawdopodobniej zadebiutuje jeszcze w przyszłym miesiącu. Telefon powinien być na radarze polskiego fana,…
Gmail doczekał się prostej, a jakże niezwykle użytecznej nowości na Androida. Pozwoli ona oszczędzić nam…
iQOO Z10x zadebiutował oficjalnie. Ponieważ to bardzo tani telefon, bateria o pojemności 6500 mAh i…
Casio AEQ120W to prawie G-Shock. Poza bardzo zbliżoną obudową ma baterię na 10 lat i…
Na polski rynek wkracza właśnie nowa linia produktowa znanego producenta - Baseus PicoGo. Mowa o…
Czy najlepszy składany telefon typu flip 2025 roku będzie też tym najdroższym? Okazuje się, że…