Nie tylko MySpace ostrzy sobie zęby na udziały w rynku mobilnej reklamy. Jak się okazuje, na podobny pomysł wpadł Flickr – serwis wymiany zdjęć i filmów. Udostępnione zostaną klipy wideo dla użytkowników mobilnej wersji portalu.
Wszystkie udostępnione filmy będą dostępne dla użytkowników iPod Touch oraz iPhone’u. Wkrótce kolejne urządzenia zostaną dodane do listy obsługiwanych. Inne ze zmian w wersji mobilnej, to np. dodawanie komentarzy do zdjęć oraz wybór ulubionych. Łatwiejsze ma być dodawanie, wyszukiwanie oraz zarządzanie kontaktami. Łatwiej ma być również przesłać fotki e-mailem z komórki na serwery Flickra.
źródło: slashphone
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Samsung Galaxy M35 5G ma nową cenę w Polsce. Teraz najbardziej opłacalnego Samsunga kupisz u…
Świeżutki iPhone 17 Air jednak nie będzie taki, jak się spodziewaliśmy. Jego rozmiary mogą niestety…
Motorola Razr 60 przed premierą zdradza pierwsze detale specyfikacji technicznej. Tańsza składana Motorola przynosi dobre…
Zeszłoroczny hit FPP do kupienia w super cenie – już teraz mogę Wam zdradzić, że…
Jeden z najbardziej wypasionych telefonów 2025 roku dopiero zadebiutował, a już doczekał się edycji specjalnej.…
Samsung rozpoczyna współpracę z PKO Bankiem Polskim. To dobra wiadomość zarówno dla klientów polskiego banku,…