Na MWC 2016 poznaliśmy Galaxy S7 i S7 Edge – dwa warianty tegorocznego flagowca firmy Samsung. Koreańczycy wierzą w ich sukces, dlatego przez pierwsze trzy miesiące wyprodukują je w ponad 17 mln egzemplarzy, w innych niż rok temu proporcjach.
Samsung Galaxy S7 i S7 Edge oficjalnie zadebiutowały kilka dni temu i już wkrótce trafią na pierwsze półki sklepowe. Według ETNews Koreańczycy są na tyle pewni sukcesu sprzedażowego swoich flagowców (albo jak kto woli flagowca w dwóch wariantach), że w ciągu pierwszych trzech miesięcy produkcji – od lutego do kwietnia – z taśm zejdzie aż 17.2 mln egzemplarzy obu modeli. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem producenta, to najnowsze ,,galaktyki” pobiją rekord należący do Galaxy S6/S6 Edge, które znalazły się w kieszeni 15.8 mln nabywców na całym świecie w ciągu pierwszych trzech miesięcy obecności na rynku.
Warto również zauważyć, że Samsung wiele nauczył się z zeszłorocznej praktyki, dlatego zmienią się proporcje między dwoma różnymi wariantami Galaxy S7 – wersja zwykła zostanie wyprodukowana w 9.9 mln, zaś wersja Edge w 7.3 mln egzemplarzy, więc proporcje między nimi wyniosą 6:4. W zeszłym roku Samsung zakładał, że wersja z zagiętymi krawędziami wyświetlacza miała być tylko ciekawostką, a okazała się prawdziwym hitem, który szybko znikał z półek sklepowych. Nie ma się w sumie czemu dziwić – smartfon ten robił świetne wrażenie i podobne robi jego następca, choć nie wszystkim podoba się bardziej mydelniczkowaty kształt tylnej części obudowy.
Oczywiście pozostaje sobie zadać pytanie czy rzeczywiście Samsung Galaxy S7 i S7 Edge mają szansę pobić rekord swoich poprzedników? Odpowiedź nie jest wcale taka oczywista, gdyż co prawda Koreańczycy wyeliminowali większość wad generacji z 2015 roku, jednak nowe smartfony nie wzbudzają aż takiego zachwytu jak ich poprzednicy rok temu, a na dodatek słychać wiele głosów mówiących o tym, że Samsung po prostu odświeżył Galaxy S6 i S6 Edge, a wymiana nie jest warta świeczki. Czy nowe udoskonalenia (które częściowo ,,powróciły po roku przerwy”) mają szansę przekonać odpowiednią ilość klientów? Czas pokaże.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Masz flagowca Apple? To przydałyby Ci się słuchawki. Jako fan marki na pewno słyszałeś o…
Nowy tablet OPPO Pad 3 zadebiutuje już jutro. Na dzień przed premierą sporo o nim…
Dzieli nas dzień od prezentacji średniaków OPPO. O nowym OPPO Reno 13 (Pro) wiemy niemalże…
Już w najbliższy poniedziałek jeden z polskich sklepów odpali kolejne promocje z okazji Black Friday…
Pojemna bateria i energooszczędny procesor trafi do nowego realme C75. Długi czas pracy będzie kartą…
ASUS Zenfone 11 Ultra to tegoroczny flagowiec producenta. Podczas premiery kosztował grubo ponad cztery tysiące,…