Firma OnePlus zadebiutowała na polskim rynku w 2015 roku pokazując swoje najnowsze urządzenia, w tym flagowy model OnePlus 2.
Chiński koncern, który powstał zaledwie 3 lata temu próbuje odpowiedzieć na „nowinki” mobilnego rynku. Czy OnePlus dbając o poprawę jakości serwisowej zdobędzie sobie przychylność nowych klientów?
Rynek urządzeń mobilnych jest niczym ogromna gra planszowa, na której toczy się wielka rozgrywka o klientów. Z dnia na dzień nowi gracze pokazują nam jak zaskakiwać i walczyć o każdego zainteresowanego marką użytkownika. Firma OnePlus, która powstała w 2013r postanowiła wzmocnić Europę nowym punktem serwisowym. Dzięki temu powód do zadowolenia mają nie tylko Polacy, którzy od 11 kwietnia mogą cieszyć się nowymi usługami serwisowymi, ale również 30 państw Europy.
Całą serwisową obsługę europejskiego rynku przejmuje firma Regenersis, która za pewne znana jest wielu klientom różnych telefonów (np. wyłączność HTC) na całym świecie. W zasięgu obsługi Regenersis są m.in Kraje Bałtyckie, Skandynawia, Wielka Brytania, Niemcy, Austria, Belgia, Francja, Portugalia, Hiszpania, Włochy, Malta, Cypr i wiele innych. Producent powierzył obsługę serwisową doświadczonej firmie w zakresie logistyki oraz napraw serwisowych, dzięki czemu możemy być pewni, że nasze urządzenia zostaną obsłużone należycie i zgodnie z najwyższymi standardami serwisowymi.
Czy firma Regenersis sprosta temu zadaniu obsługując niemalże całą Europe dla OnePlus?
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.