Firma OnePlus zadebiutowała na polskim rynku w 2015 roku pokazując swoje najnowsze urządzenia, w tym flagowy model OnePlus 2.
Chiński koncern, który powstał zaledwie 3 lata temu próbuje odpowiedzieć na „nowinki” mobilnego rynku. Czy OnePlus dbając o poprawę jakości serwisowej zdobędzie sobie przychylność nowych klientów?
Rynek urządzeń mobilnych jest niczym ogromna gra planszowa, na której toczy się wielka rozgrywka o klientów. Z dnia na dzień nowi gracze pokazują nam jak zaskakiwać i walczyć o każdego zainteresowanego marką użytkownika. Firma OnePlus, która powstała w 2013r postanowiła wzmocnić Europę nowym punktem serwisowym. Dzięki temu powód do zadowolenia mają nie tylko Polacy, którzy od 11 kwietnia mogą cieszyć się nowymi usługami serwisowymi, ale również 30 państw Europy.
Całą serwisową obsługę europejskiego rynku przejmuje firma Regenersis, która za pewne znana jest wielu klientom różnych telefonów (np. wyłączność HTC) na całym świecie. W zasięgu obsługi Regenersis są m.in Kraje Bałtyckie, Skandynawia, Wielka Brytania, Niemcy, Austria, Belgia, Francja, Portugalia, Hiszpania, Włochy, Malta, Cypr i wiele innych. Producent powierzył obsługę serwisową doświadczonej firmie w zakresie logistyki oraz napraw serwisowych, dzięki czemu możemy być pewni, że nasze urządzenia zostaną obsłużone należycie i zgodnie z najwyższymi standardami serwisowymi.
Czy firma Regenersis sprosta temu zadaniu obsługując niemalże całą Europe dla OnePlus?
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Najlepszy tani telefon Samsung staniał w Polsce do świetnego poziomu. Za 799 zł dostaniesz ekran…
Wygląda na to, że popularny producent szykuje nam nowego średniaka. Mowa o modelu Motorola Moto…
Testujemy elektryczny rower Engwe Engine Pro 2.0 - składaka z pełnym zawieszeniem, grubymi oponami, hydraulicznymi…
Amazon rozdaje prawdziwy hicior – chodzi o trzecią odsłonę Saints Row w odświeżonym wydaniu. Oznacza…
Motorola Edge 50 Neo doczekała się sporej obniżki w polskiej promocji. Teraz możesz kupić ją…
Bank PEKAO ostatnio tak pilną wiadomość wystosował do wszystkich klientów w styczniu. Sprawa jest o…