Od dzisiaj obowiązuje nowa oferta na kartę w sieci Plush, która bazuje na konstrukcji trzech zestawów usług, w których znaleźć można będzie Internet mobilny, połączenia głosowe oraz wiadomości tekstowe. Nowa oferta wydaje się być niezwykle interesująca.
Warto mieć na uwadze, że dostęp do portalu społecznościowego Facebook, w każdym z pakietów jest darmowy.
Osoby przenoszące numer do sieci Plush otrzymają rabat 50% na wybrany pakiet przez pierwsze trzy miesiące korzystania z oferty. Ponadto w ramach Strefy Plusha użytkownicy będą mogli zdobyć gadżety z wizerunkiem Plusha (koszulki, bluzy czy kubki). Szczegóły niebawem pojawią się na stronie www.plushbezlimitu.pl oraz na fanpage’u pluszak.
Plush – marka dla młodych
Zgodnie z założeniami, nowa marka miała w maksymalny sposób spełnić oczekiwania młodych zarówno w zakresie zaspokojenia ich potrzeb, jak i komunikacji z młodymi.
Plush od początku funkcjonowania jest więc ofertą „bez konsekwencji”, dającą swobodę wyboru: można rozmawiać i SMS-ować ile się chce i z kim chce w każdej sieci bez limitów, a także bez stresu korzystać z Internetu i social mediów.
W ciągu półtora roku obecności Plusha na rynku kampanie marki zasłynęły z nieszablonowego poczucia humoru oraz bezkompromisowości. Unikalnych kreacji nie da się pomylić z żadnym innym operatorem, a marka znalazła się w gronie liderów komunikacji w mediach społecznościowych.
Oferta Plusha jest też wspierana licznymi akcjami promocyjnymi w ramach Strefy Plusha. Od lipca 2015 roku Plush współpracował z kilkoma różnymi markami dla młodych takimi jak VANS, FRUGO, Telepizza czy MTV.
Od startu nowej marki we wrześniu 2014 roku ponad 1,1 miliona nowych klientów zostało użytkownikami Plusha i to użytkownikami wyjątkowymi, z dużymi wymaganiami i potrzebami. Klienci Plusha generują prawie 4 razy więcej użycia Internetu niż klienci Plusa Na Kartę. Wysyłają również 1,5 raza więcej SMS-ów/MMS-ów.
Plush pozostaje więc marką stworzoną dla młodych i adresowaną konkretnie do ich potrzeb. Ma cały czas odpowiadać na potrzeby i wartości ważne dla grupy docelowej, czyli życie chwilą, radość i czerpanie z życia i próbowanie wciąż nowych rzeczy.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Nie tylko OPPO Find X8 Pro był gwiazdą dzisiejszej premiery. Wraz z nim debiutował OPPO…
Być może zbyt surowo oceniłem flagowce pracujące na procesorze Snapdragon 8 Elite. Są gorące, ale…
Epic Games Store znów rozdaje nową grę za darmo. Tym razem jest mrocznie i tajemniczo.…
Do globalnej premiery zmierza POCO F7 oraz POCO F7 Ultra. Certyfikacja smartfonów Xiaomi to świetna…
HONOR 300 na zdjęciach prezentuje się zjawiskowo. To będzie wyjątkowo cienka brzytwa, która nie przekroczy…
Oto oficjalny wygląd nowego Xiaomi, którego będziemy często polecać. Nazywa się Redmi K80, choć do…