ABI Research zbadało jak zachowuje się typowy użytkownik mobilnych wersji stron społecznościowych. Otóż zwykle nie jest zbyt aktywny i korzysta jedynie z podstawowych funkcji. Ten trend ma ponoć wkrótce zmienić się, gdyż chcemy od naszych ulubionych portali coraz więcej. Także wówczas, gdy nie znajdujemy się przy komputerze.
Najczęściej używane funkcje, to sprawdzanie nowych wiadomości, statusu znajomych i komentarzy. Mało kto decyduje się, by przesłać fotkę, czy filmik. To jednak zdaniem ABI zmienia się, gdyż posiadamy coraz bardziej zaawansowane komórki i coraz lepsze połączenie z internetem.
Procentowo, obecna sytuacja prezentuje się następująco: 60% osób używa mobilnych wersji portali dla podstawowych opcji, zaś 30% przesyła w ten sposób zdjęcia. „Z czasem jednak coraz więcej użytkowników będzie przesyłało fotografie, pisało wiadomości i używało e-maila, co przełoży się na dłuższy ogółem pobyt na mobilnych stronach portali” – mówi Michael Wolf z ABI Research.
Zdaniem badaczy, wszystko jest kwestią technologii i przyzwyczajenia. Wkrótce więc można się spodziewać, że mobilny użytkownik, będzie stawiany na równi ze „stacjonarnym”.
źródło: cellular-news
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
W ostatecznym przecieku przed premierą Xiaomi 15 Ultra zdradził bonusy w przedsprzedaży. Wiemy też, jak…
Samsung Galaxy Z Flip7 choć częściowo został uratowany przez nowe przecieki o specyfikacji. Snapdragon zamiast…
Tani RTS łączący w sobie elementy RPG jest do kupienia obecnie w zdecydowanie niższej cenie…
Xiaomi Redmi Note 14 Pro 5G to solidny wybór w średniej półce cenowej, oferujący ekran…
Samsung Galaxy S25 Edge pozuje na wideo obok składanego Samsunga Galaxy Z Fold 6 i…
Kapitalna gra detektywistyczna od Rockstara została objęta potężnym 77% rabatem. Nie dość, że przy jej…