Największym problemem po zakupie smartfonu z Chin jest brak wsparcia ze strony sprzedawcy oraz producenta. Klient jest pozostawiony sam sobie. Problem ten dostrzegła firma Elephone i znalazła sensowne rozwiązanie.
Elephone wyciąga pomocną dłoń do europejskich konsumentów, i tym samym poprawia obsługę i oferuje bezpośrednie wsparcie po sprzedaży dla produktów Elephone. Nowe ośrodki serwisowe zostały otwarte w Moskwie, w Rosji i Hiszpanii, ale teoretycznie wszyscy europejscy klienci mogą korzystać z usług świadczonych na terenie wspomnianych krajów.
Obsługa po sprzedaży świadczona jest przez firmę Tomrepair z siedzibą w wyżej wymienionych krajach, a klient musi być świadomy faktu, że jest on odpowiedzialny za opłaty związane z transportem produktu w obie strony.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Jakie kupić dobre głośniki do komputera lub laptopa? Edifier R1600TIII to tani model, z którego…
HONOR Watch 5 Ultra oficjalnie zaprezentowany podczas MWC 2025. Nowy smartwatch producenta czaruje wyglądem i…
Chcesz kupić nowe słuchawki bezprzewodowe? Wybór na rynku jest ogromny, a rodzajów słuchawek wiele: dokanałowe,…
Motorola przedstawiła na MWC 2025 nowości dla ekosystemu Smart Connect. Te upłynnią pracę systemu, dzięki…
Świetne słuchawki TWS Bose QuietComfort Earbuds w promocji Amazon. Kultowy model doczekał się mocnej obniżki…
Zapraszam na test Nothing Phone (3a) Pro: najnowszego superśredniaka młodej, obiecującej i ambitnej marki. To…