Największym problemem po zakupie smartfonu z Chin jest brak wsparcia ze strony sprzedawcy oraz producenta. Klient jest pozostawiony sam sobie. Problem ten dostrzegła firma Elephone i znalazła sensowne rozwiązanie.
Elephone wyciąga pomocną dłoń do europejskich konsumentów, i tym samym poprawia obsługę i oferuje bezpośrednie wsparcie po sprzedaży dla produktów Elephone. Nowe ośrodki serwisowe zostały otwarte w Moskwie, w Rosji i Hiszpanii, ale teoretycznie wszyscy europejscy klienci mogą korzystać z usług świadczonych na terenie wspomnianych krajów.
Obsługa po sprzedaży świadczona jest przez firmę Tomrepair z siedzibą w wyżej wymienionych krajach, a klient musi być świadomy faktu, że jest on odpowiedzialny za opłaty związane z transportem produktu w obie strony.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
"Marsz aktualizacyjny" producenta Nothing trwa w najlepsze. Tym razem smartfon jego submarki doczekał się najnowszego…
Debiut serii Samsung Galaxy S25 jest coraz bliżej. W przyszłym tygodniu poznamy nowe flagowce na…
Kultowy RPG właśnie trafił na Steam z 90% rabatem. Ten pozwoli wam zaoszczędzić przy zakupie…
Microsoft ostrzega przed masowym oszustwem na WhatsApp. Tym razem chodzi o niebezpieczne kody QR. Sprawdź,…
Revolut przedstawia w aplikacji nowość, która zadba o bezpieczeństwo naszych danych i pieniędzy. To rozmowy…
Wciągająca strategia turowa jest obecnie na wyciągnięcie ręki wielu graczy. Objęta została bowiem kapitalną promocją,…