Największym problemem po zakupie smartfonu z Chin jest brak wsparcia ze strony sprzedawcy oraz producenta. Klient jest pozostawiony sam sobie. Problem ten dostrzegła firma Elephone i znalazła sensowne rozwiązanie.
Elephone wyciąga pomocną dłoń do europejskich konsumentów, i tym samym poprawia obsługę i oferuje bezpośrednie wsparcie po sprzedaży dla produktów Elephone. Nowe ośrodki serwisowe zostały otwarte w Moskwie, w Rosji i Hiszpanii, ale teoretycznie wszyscy europejscy klienci mogą korzystać z usług świadczonych na terenie wspomnianych krajów.
Obsługa po sprzedaży świadczona jest przez firmę Tomrepair z siedzibą w wyżej wymienionych krajach, a klient musi być świadomy faktu, że jest on odpowiedzialny za opłaty związane z transportem produktu w obie strony.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
iQOO Z10x debiutuje w cenie, która kpi sobie z całej konkurencji. Przy nim nawet CMF…
HONOR Magic 8 Pro znów powalczy o tytuł najważniejszego smartfona do zdjęć na rynku. Jego…
Samsung Galaxy Watch 8 Classic przywróci smartwatchom koreańskiego producenta kultowy element, za którym fani tak…
iQOO Z10 Turbo i Turbo Pro debiutują oficjalnie. W swojej cenie jak zwykle stają się…
Tanie retro konsole z Chin cieszą się coraz większą popularnością, a wybór jest naprawdę spory.…
nubia Z70S Ultra Photographer Edition z 24 GB RAM zadebiutowała oficjalnie. Smartfon posiada rewelacyjny zestaw…