Okazuje się, iż 500 mln dolarów, które Microsoft zainwestował w kampanię promocyjną Windows Phone, nie przyniosło spodziewanych rezultatów. Z przeprowadzonych badań wynika, iż blisko połowa respondentów nie wie nic na temat produktu korporacji z Redmond. W obliczu zbliżającej się realizacji Windows Phone Mango nie wróży to platformie sukcesu.
Wspomniane badania przeprowadziła firma NPD Group wśród amerykańskich obywateli. Jej analitycy poinformowali także, iż wśród ankietowanych osób, które chcą kupić smartfon, aż połowa nie zamierza przy wyborze brać pod uwagę urządzeń z WP. Głównym powodem takiej decyzji jest brak elementarnej wiedzy na temat platformy.
W gąszczu złych informacji pracownicy korporacji z Redmond mogą jednak znaleźć i pozytywne newsy. Eksperci NPD Group poinformowali bowiem, iż 44% użytkowników smartfonów przy zakupie kolejnej słuchawki zamierza wziąć pod uwagę sprzęt z platformą Microsoftu na pokładzie. Dla systemu Android wskaźnik ten wynosi 63%.
Trzeba przyznać, iż w obliczu niedawnych zapowiedzi, dotyczących uświadamiania społeczeństwa (a zwłaszcza sprzedawców telefonów) w temacie możliwości systemu Windows Phone, zaprezentowane wyniki badań nie zwiastują sukcesu najnowszej aktualizacji produktu z Redmond.
Źródło: Onliner
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.