Okazuje się, iż 500 mln dolarów, które Microsoft zainwestował w kampanię promocyjną Windows Phone, nie przyniosło spodziewanych rezultatów. Z przeprowadzonych badań wynika, iż blisko połowa respondentów nie wie nic na temat produktu korporacji z Redmond. W obliczu zbliżającej się realizacji Windows Phone Mango nie wróży to platformie sukcesu.
Wspomniane badania przeprowadziła firma NPD Group wśród amerykańskich obywateli. Jej analitycy poinformowali także, iż wśród ankietowanych osób, które chcą kupić smartfon, aż połowa nie zamierza przy wyborze brać pod uwagę urządzeń z WP. Głównym powodem takiej decyzji jest brak elementarnej wiedzy na temat platformy.
W gąszczu złych informacji pracownicy korporacji z Redmond mogą jednak znaleźć i pozytywne newsy. Eksperci NPD Group poinformowali bowiem, iż 44% użytkowników smartfonów przy zakupie kolejnej słuchawki zamierza wziąć pod uwagę sprzęt z platformą Microsoftu na pokładzie. Dla systemu Android wskaźnik ten wynosi 63%.
Trzeba przyznać, iż w obliczu niedawnych zapowiedzi, dotyczących uświadamiania społeczeństwa (a zwłaszcza sprzedawców telefonów) w temacie możliwości systemu Windows Phone, zaprezentowane wyniki badań nie zwiastują sukcesu najnowszej aktualizacji produktu z Redmond.
Źródło: Onliner
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Tak wygląda cała seria Apple iPhone 17! Masz okazję sprawdzić design modeli iPhone 17, iPhone…
Wciągający FPS – Turbo Overkill kupicie teraz za niecałe 15 zł w jednym z popularnych…
BNP Paribas ostrzega wszystkich swoich klientów. To jedna z tych wiadomości, których nie można zignorować,…
Jeden z najlepszych telefonów 2025 roku doczekał się nie tylko nowej aktualizacji i co za…
POCO F7 najprawdopodobniej zadebiutuje jeszcze w przyszłym miesiącu. Telefon powinien być na radarze polskiego fana,…
Gmail doczekał się prostej, a jakże niezwykle użytecznej nowości na Androida. Pozwoli ona oszczędzić nam…