Okazuje się, iż 500 mln dolarów, które Microsoft zainwestował w kampanię promocyjną Windows Phone, nie przyniosło spodziewanych rezultatów. Z przeprowadzonych badań wynika, iż blisko połowa respondentów nie wie nic na temat produktu korporacji z Redmond. W obliczu zbliżającej się realizacji Windows Phone Mango nie wróży to platformie sukcesu.
Wspomniane badania przeprowadziła firma NPD Group wśród amerykańskich obywateli. Jej analitycy poinformowali także, iż wśród ankietowanych osób, które chcą kupić smartfon, aż połowa nie zamierza przy wyborze brać pod uwagę urządzeń z WP. Głównym powodem takiej decyzji jest brak elementarnej wiedzy na temat platformy.
W gąszczu złych informacji pracownicy korporacji z Redmond mogą jednak znaleźć i pozytywne newsy. Eksperci NPD Group poinformowali bowiem, iż 44% użytkowników smartfonów przy zakupie kolejnej słuchawki zamierza wziąć pod uwagę sprzęt z platformą Microsoftu na pokładzie. Dla systemu Android wskaźnik ten wynosi 63%.
Trzeba przyznać, iż w obliczu niedawnych zapowiedzi, dotyczących uświadamiania społeczeństwa (a zwłaszcza sprzedawców telefonów) w temacie możliwości systemu Windows Phone, zaprezentowane wyniki badań nie zwiastują sukcesu najnowszej aktualizacji produktu z Redmond.
Źródło: Onliner
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Kapitalna gra detektywistyczna od Rockstara została objęta potężnym 77% rabatem. Nie dość, że przy jej…
Klienci PKO BP zostali perfidnie wzięci na celownik. Niebezpieczeństwo nigdy do końca nie minie, można…
Nareszcie ogłoszono datę premiery serii Infinix NOTE 50. Następcy świetnych i tanich Infinix NOTE 40…
Specyfikacja Samsunga Galaxy A56, A36 i A26 5G została potwierdzona przed premierą. Znamy też konkretną…
Oppo Find X8 Mini będzie bardzo smukłym smartfonem, który do tego nie zrezygnuje z wielkiej…
Ulefone Armor 28 Ultra rozbił bank. Smartfon ma 16 GB RAM, MediaTeka Dimensity 9300+, 1…