Firmy z całego świata, należące do różnych branż, często są klasyfikowane w rankingach i zestawieniach, ukazujących ich kapitalizację, wartość marki, czy wpływ na globalną gospodarkę. Rankingi tego typu to głównie wartość marketingowa, którą próbują wykorzystać w promocji poszczególni laureaci. Z lepszym lub gorszym skutkiem. Teraz swoją szansę dostało HTC.
Świat poznał właśnie zestawienie najdroższych brendów z Tajwanu. Pierwsze miejsce zajęła w nim korporacja HTC. Wartość marki producenta urządzeń mobilnych wyceniono w tym roku na 3,6 mld dolarów. To ponad dwa razy lepszy wynik niż przed rokiem.W 2010 liderem był Acer, który teraz musiał się zadowolić drugim miejscem z wynikiem 1,94 mld dolarów. Na podium znalazła się także firma ASUS ze wskaźnikiem na poziomie 1,64 mld dolarów.
To nieprawdopodobne, ale HTC potrzebowało raptem pięciu lat, by osiągnąć tak imponujący wynik. Dziękuję wszystkim użytkownikom, którzy nas wspierają.
Tymi słowami sukces firmy skomentował Peter Chou. Zdaniem CEO tajwańskiej korporacji, firmie nie są straszne żadne przeszkody wynikające z rozwoju własnej marki. Chou przekonywał także, iż marka powinna tworzyć emocjonalną więź z użytkownikiem, a nie tylko kojarzyć się z nowymi technologiami.
Źródła: Taiwan News, Onliner
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
"Marsz aktualizacyjny" producenta Nothing trwa w najlepsze. Tym razem smartfon jego submarki doczekał się najnowszego…
Debiut serii Samsung Galaxy S25 jest coraz bliżej. W przyszłym tygodniu poznamy nowe flagowce na…
Kultowy RPG właśnie trafił na Steam z 90% rabatem. Ten pozwoli wam zaoszczędzić przy zakupie…
Microsoft ostrzega przed masowym oszustwem na WhatsApp. Tym razem chodzi o niebezpieczne kody QR. Sprawdź,…
Revolut przedstawia w aplikacji nowość, która zadba o bezpieczeństwo naszych danych i pieniędzy. To rozmowy…
Wciągająca strategia turowa jest obecnie na wyciągnięcie ręki wielu graczy. Objęta została bowiem kapitalną promocją,…