Firmy z całego świata, należące do różnych branż, często są klasyfikowane w rankingach i zestawieniach, ukazujących ich kapitalizację, wartość marki, czy wpływ na globalną gospodarkę. Rankingi tego typu to głównie wartość marketingowa, którą próbują wykorzystać w promocji poszczególni laureaci. Z lepszym lub gorszym skutkiem. Teraz swoją szansę dostało HTC.
Świat poznał właśnie zestawienie najdroższych brendów z Tajwanu. Pierwsze miejsce zajęła w nim korporacja HTC. Wartość marki producenta urządzeń mobilnych wyceniono w tym roku na 3,6 mld dolarów. To ponad dwa razy lepszy wynik niż przed rokiem.W 2010 liderem był Acer, który teraz musiał się zadowolić drugim miejscem z wynikiem 1,94 mld dolarów. Na podium znalazła się także firma ASUS ze wskaźnikiem na poziomie 1,64 mld dolarów.
To nieprawdopodobne, ale HTC potrzebowało raptem pięciu lat, by osiągnąć tak imponujący wynik. Dziękuję wszystkim użytkownikom, którzy nas wspierają.
Tymi słowami sukces firmy skomentował Peter Chou. Zdaniem CEO tajwańskiej korporacji, firmie nie są straszne żadne przeszkody wynikające z rozwoju własnej marki. Chou przekonywał także, iż marka powinna tworzyć emocjonalną więź z użytkownikiem, a nie tylko kojarzyć się z nowymi technologiami.
Źródła: Taiwan News, Onliner
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Samsung Galaxy S25 Edge pozuje na wideo obok składanego Samsunga Galaxy Z Fold 6 i…
Kapitalna gra detektywistyczna od Rockstara została objęta potężnym 77% rabatem. Nie dość, że przy jej…
Klienci PKO BP zostali perfidnie wzięci na celownik. Niebezpieczeństwo nigdy do końca nie minie, można…
Nareszcie ogłoszono datę premiery serii Infinix NOTE 50. Następcy świetnych i tanich Infinix NOTE 40…
Specyfikacja Samsunga Galaxy A56, A36 i A26 5G została potwierdzona przed premierą. Znamy też konkretną…
Oppo Find X8 Mini będzie bardzo smukłym smartfonem, który do tego nie zrezygnuje z wielkiej…