Bank inwestycyjny UBS przeprowadził badania, które dość dobitnie pokazały, że lata pracy Steve’a Jobsa nie poszły na marne. Gigant z Cupertinio może pochwalić się rewelacyjnymi wręcz wynikami, jeśli chodzi o przywiązanie użytkowników do marki. Wyniki prezentują się bardzo interesująco…
Wielu internautów narzeka na „fanboyów” Apple’a, jednak sympatycy innych wiodących firm są daleko w tyle, jeśli chodzi o „wierność” marce swojego telefonu. Aż 89% badanych, posiadających telefon z logiem nadgryzionego jabłka deklaruje, że ich kolejny zakup również wzbogaci stan konta korporacji z Cupertinio. Pełne wyniki badań prezentują się następująco:
Jak doskonale widać z wykresu, drugie w zestawieniu HTC może pochwalić się relatywnie dobrym wynikiem na tle producentów komórek z Androidem, jednak wypada blado w konfrontacji z liderem zestawienia. Pewnego rodzaju zaskoczeniem jest dla mnie niska pozycja Nokii, która – wyprzedzona nawet przez Motorolę – znajduje się obecnie na szarym końcu peletonu.
Godnym odnotowania jest fakt, że w badaniu przeprowadzonym w marcu 2010 roku Apple osiągnęło jeszcze lepszy wynik, który oscylował koło 95%. Czyżby więc – mimo doskonałego wyniku zdobytego w najnowszym zestawieniu 0 konkurencja, pnąca się do góry na barkach Androida i WP7 dążyła do zmiany globalnych trendów i przejęcia użytkowników Apple’a? Najbliższy rok da nam z pewnością odpowiedź na to pytanie.
źródło: bgr.com
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.