Bank inwestycyjny UBS przeprowadził badania, które dość dobitnie pokazały, że lata pracy Steve’a Jobsa nie poszły na marne. Gigant z Cupertinio może pochwalić się rewelacyjnymi wręcz wynikami, jeśli chodzi o przywiązanie użytkowników do marki. Wyniki prezentują się bardzo interesująco…
Wielu internautów narzeka na „fanboyów” Apple’a, jednak sympatycy innych wiodących firm są daleko w tyle, jeśli chodzi o „wierność” marce swojego telefonu. Aż 89% badanych, posiadających telefon z logiem nadgryzionego jabłka deklaruje, że ich kolejny zakup również wzbogaci stan konta korporacji z Cupertinio. Pełne wyniki badań prezentują się następująco:
Jak doskonale widać z wykresu, drugie w zestawieniu HTC może pochwalić się relatywnie dobrym wynikiem na tle producentów komórek z Androidem, jednak wypada blado w konfrontacji z liderem zestawienia. Pewnego rodzaju zaskoczeniem jest dla mnie niska pozycja Nokii, która – wyprzedzona nawet przez Motorolę – znajduje się obecnie na szarym końcu peletonu.
Godnym odnotowania jest fakt, że w badaniu przeprowadzonym w marcu 2010 roku Apple osiągnęło jeszcze lepszy wynik, który oscylował koło 95%. Czyżby więc – mimo doskonałego wyniku zdobytego w najnowszym zestawieniu 0 konkurencja, pnąca się do góry na barkach Androida i WP7 dążyła do zmiany globalnych trendów i przejęcia użytkowników Apple’a? Najbliższy rok da nam z pewnością odpowiedź na to pytanie.
źródło: bgr.com
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Nie tylko OPPO Find X8 Pro był gwiazdą dzisiejszej premiery. Wraz z nim debiutował OPPO…
Być może zbyt surowo oceniłem flagowce pracujące na procesorze Snapdragon 8 Elite. Są gorące, ale…
Epic Games Store znów rozdaje nową grę za darmo. Tym razem jest mrocznie i tajemniczo.…
Do globalnej premiery zmierza POCO F7 oraz POCO F7 Ultra. Certyfikacja smartfonów Xiaomi to świetna…
HONOR 300 na zdjęciach prezentuje się zjawiskowo. To będzie wyjątkowo cienka brzytwa, która nie przekroczy…
Oto oficjalny wygląd nowego Xiaomi, którego będziemy często polecać. Nazywa się Redmi K80, choć do…