Apple w ramach promocji swoich smartfon’ów stworzyło kampanię Shot on iPhone, teraz przyszła pora na Samsunga. Czas na ten sam pomysł z inną nazwą, czyli przywitajmy „Captured on Galaxy S7”.
Zgodnie z informacjami opublikowanymi przez CNET Samsung zamierza promować swoje smartfony kampanią „Captured on Galaxy S7”, podobnie jak Apple przy udziale znanej już doskonale akcji „Shot on iPhone”. Kampania ta (dla niewtajemniczonych) polega na prezentowaniu możliwości fotograficznych smartfonów, a także promuje zwykłych użytkowników, których zdjęcia i filmy wykorzystywane są na billboardach oraz w spotach reklamowych. Zapowiada się prawdziwa burza w szklance wody…
Trudno w tym przypadku nie oprzeć się wrażeniu, że Samsung ewidentnie skopiował pomysł swojej konkurencji. Oba hasła – „Shot on iPhone” i „Captured on Galaxy S7” są bliźniaczo podobne i kojarzące się głównie z kampanią Apple. Nie da się jednak nie zauważyć, że spot promujący nową kampanię to dzieło profesjonalistów.
Zaczepnie zapytam (z premedytacją), to który smartfon robi lepsze zdjęcia? 😉
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Apple ponownie udowodniło, że wiodący status w branży smartfonów jest zasłużony, prezentując swój najnowszy flagowy…
Google Pixel 10 Pro Fold pozuje pierwszych grafikach. Ma być tańszy od poprzednika – a…
Klon Bloodborne – Thymesia, czyli brutalna gra akcji RPG trafiła na ciekawą 60% zniżkę. Ta…
Nareszcie doczekaliśmy się Apple Intelligence także w Europie, czyli również w Polsce. Apple udostępnia swoje…
Samsung Galaxy Tab S10 FE i S10 FE+ zadebiutowały oficjalnie. To najmniej opłacalne Samsungi, jakie…
vivo V50e niedługo będzie mieć swoją premierę i został już zapowiedziany przez producenta. Dobry aparat…