Dzisiaj oferta operatorów, z którymi współpracuje PKO Bank Polski została rozszerzona o Virgin Mobile. Doładowania telefonu można dokonać przez serwis iPKO, serwis Inteligo, aplikację IKO oraz za pośrednictwem bankomatów PKO Banku Polskiego.
Od dzisiaj możliwe jest doładowanie telefonu sieci Virgin przez Internet za pośrednictwem serwisu iPKO oraz Inteligo, kanału mobilnego IKO oraz bankomatów sieci PKO Banku Polskiego.
Rozszerzenie oferty o nowego operatora to odpowiedź na potrzeby klientów, którzy coraz chętniej wykonują operacje bankowe samodzielnie, w zaciszu swoich domów, za pośrednictwem bankowości elektronicznej lub mobilnej. Korzystając z serwisu transakcyjnego oraz aplikacji IKO mogą w prosty sposób, o każdej porze, doładować telefon swój bądź bliskiej osoby działający w sieci: Orange, NJU MOBILE, T-Mobile, heyah, Play, Simplus, MixPlus,36i6, Plush, oraz Sami Swoi – a teraz także Virgin Mobile. Aby tego dokonać wystarczy dostęp do Internetu lub telefonu z możliwością tonowego wybierania.
Doładowanie swojego numeru jest również możliwe w bankomatach PKO Banku Polskiego. Aby zasilić konto sobie, swojej rodzinie lub znajomym wystarczy być posiadaczem dowolnej karty płatniczej, której znak widnieje na urządzeniu.
Dostępne nominały doładowań: 5 zł, 10 zł, 30 zł, 50 zł, 100 zł, 150 zł.
źródło: informacja prasowa
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.