Kolejnym smartfonem po Galaxy Note 7 w portfolio Samsunga będzie następny flagowiec: Galaxy S8. Wygląda na to, że koreańska firma celuje w naprawdę dużą rozdzielczość oraz wirtualną rzeczywistość. Wszystko na jedną kartę.
Samsung zaprezentuje swojego nowego flagowca już za tydzień i od tego momentu zacznie przygotowywać się do prezentacji kolejnego urządzenia, a sieć zaleje masa plotek i przecieków: tak jak zwykle to bywa w przypadku urządzeń tego producenta. Galaxy S8, czyli następca testowanego przez nas modelu Galaxy S7 ma pojawić się już na przełomie zimy 2016 i 2017 roku, czyli tak naprawdę za pół roku. Samo urządzenie zostało oznaczone jako Project Dream i póki co wiadomo, iż koreańska firma chce i będzie kontynuować rozwój zagadnień związanych bezpośrednio z wirtualną rzeczywistością. Czy to wyjdzie jej na dobre? Tego niestety nie wiadomo.
Samsung Galaxy S8 ma być więc smartfonem, który zostanie przygotowany do tego, aby pozwolić na zabawę w VR i to w wysokiej rozdzielczości. Koreańska firma planuje zaimplementować do urządzenia ekran o rozdzielczości 4K, który zostanie idealnie dopasowany do gogli umożliwiających integrację ze wspomnianym urządzeniem. Dlaczego ekran 4K? Koreańska marka zaprezentowała 5,5-calowy wyświetlacz działający w oparciu o tę rozdzielczość, a więc wiemy, że nie omieszka ona dodać go do swojego flagowca – chociażby ze względów czysto marketingowych.
Bardzo możliwe, iż najnowszy flagowiec samsunga z rodziny Galaxy zostanie zaprezentowany podczas marcowych targów MWC w 2017 roku. Wiemy również, że Samsung pracuje nad w pełni składanym smartfonem, jednak wydaje mi się, że ta technologia dopiero raczkuje i nie zobaczymy jej na początku roku – jeżeli już to pod jego koniec, chociaż ostatnie dane napływające od LG zdają się potwierdzać fakt, iż technologie w pełni elastycznych wyświetlaczy są bliżej niż myślimy.
Na ten moment nie znamy specyfikacji ani większej ilości informacji na temat modelu Galaxy S8. Te zapewne poznamy wraz z czasem.
Ceny Samsung Galaxy S8
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.