Wczoraj wystartowała nowa kampania Orange na kartę, której celem jest zachęcenie klientów do skorzystania z letniej promocji „6 GB za 6 zł”, rejestracji numeru na kartę oraz przejścia do Orange. Jej bohaterami są znani polscy youtuberzy.
O ofercie promocyjnej Orange dla użytkowników wybranych ofert na kartę – za jedyne sześć złotych można otrzymać paczkę danych o wielkości aż sześciu gigabajtów – już pisaliśmy.
Wczoraj wystartowała nowa kampania Orange na kartę, której celem jest zachęcenie klientów do skorzystania z letniej promocji „6 GB za 6 zł”, rejestracji numeru na kartę oraz przejścia do Orange. Jej bohaterami są znani polscy youtuberzy: Rafał Masny i Robert Pasut (Abstrachuje), Cyber Marian, Aleksandra Kasprzyk (Mishon) oraz Magdalena Gawęcka (Madeline Gavi), którzy przenieśli się w czasy średniowiecza, aby w świecie magii i miecza snuć intrygi, walczyć o złoto i wpływy, a także nawiązywać romanse. Coś w sam raz dla fanów „Gry o Tron”.
Seria składa się z trzech odcinków. Pierwszym z nich jest „6 złotych monet”.
To pierwszy w Polsce projekt tego typu, łączący świeżość i pomysłowość youtuberów z bardzo wysokiej jakości produkcją spotów. Do tej pory influencerzy raczej publikowali na własnych kanałach, bojąc pojawiania w kanałach marek, bo często wychodziło to nieco sztywno. Cieszę się, że po raz kolejny udowadniamy swoimi działaniami, że jeśli się chce, to można – Tomasz Sulewski, Kierownik ds. Projektów Korporacyjnych w Orange Polska.
Kampania „Historie na kartę” to kolejny pomysł na efektywną współpracę marki Orange z digital influencerami. Następne dwa – „Opłacalne przejście” i „Zdążyć przed wiosną” – będą opublikowane w kolejnych dniach. Jak Wam się podoba nowa reklama?
Źródło: własne, informacje prasowe.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.