Celowo czy też nie, Samsung zdecydował się pozbawić swojego najnowszego flagowca logo, które znajduje się na przodzie urządzenia. Skąd wzięła się ta decyzja i jak może ona wpłynąć na sprzedaż Galaxy Note 7?
Kolejne wersje smartfonów z serii Galaxy i Galaxy Note porzucały dotychczasowy design i plastik, a sam Samsung stawiał na lepszej jakości materiały oraz bardziej obłe kształty. Jak widać tendencja koreańskiej marki idzie tylko i wyłącznie w dobrą, minimalistyczną stronę. Dostrzeżona wersja smartfona Galaxy Note 7 w Japonii posiada jednak zupełnie nowy wygląd. Otóż Samsung w tym wypadku zapomniał, lub po prostu celowo usunął swój branding z przodu urządzenia.
Japońskie wersje smartfonów Galaxy S7 nie posiadają brandingu jedynie z przodu, jednak w przypadku Galaxy Note 7, Samsung zdecydował się całkowicie pozbyć oznaczeń tekstowych oraz brandingu, stawiając jednocześnie na prosty oraz czysty design. To wszystko wiąże się z projektami, które w ostatnim czasie robią szał w Japonii – klienci z tamtego regionu stawiają na minimalizm i ciężko im się dziwić. Samsung posiada w Azji przyzwoitą pozycję, podobnie jak ma to miejsce w Chinach, jednak firma chce jeszcze agresywniej zaatakować wspomniane rynki. Obecnie tamta część świata podzielona jest przez chińskich producentów, a „niewyróżnianie się”, może być faktycznie przepisem na sukces.
Galaxy Note 7 to nazwa, która w Japonii widnieje na pudełku. Patrząc na same grafiki muszę osobiście stwierdzić, że Note 7 w takiej wersji wygląda genialnie i chciałbym, żeby Koreańczycy wprowadzili podobną wersję do Europy. Na to wszystko zapewne sobie jeszcze poczekamy, chociaż wątpię, że to kiedykolwiek nastąpi.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.