Samsung wezwał nabywców Galaxy Note 7, by zwrócili oni zakupione egzemplarze. To wszystko przez wybuchające baterie. W tekście złączamy oficjalne oświadczenie Samsung Polska.
Dokładnie 19 sierpnia Samsung Galaxy Note 7 trafił do sprzedaży na 10 rynkach i od tego momentu w sieci pojawiło się kilka niezależnych raportów, wskazujących na niebezpieczne przypadki wybuchów akumulatorów w czasie ładowania. Jak informuje agencja Yonhap, Samsung wydał specjalne oświadczenie, w którym wezwał nabywców Galaxy Note 7 do zwrotu zakupionych urządzeń.
Problem z wadliwymi akumulatorami dotyczy podobno tylko 24 smartfonów na milion, jednak Samsung postanowił (słusznie) nie bagatelizować tego zjawiska. Już wcześniej informowałem, że producent ma zaostrzyć kontrolę jakości i przeprowadzić własne śledztwo w tej sprawie, które wykazało winę akumulatorów, produkcji firmy ITM Semiconductor.
Samsung wymieni wadliwe smartfony za darmo i klienci nie poniosą żadnych kosztów. Na ten czas sprzedaż zostanie wstrzymana do odwołania.
Samsung uznaje dostarczanie produktów najwyższej jakości za priorytet, a każdy odnotowany przez naszych klientów incydent, traktujemy niezwykle poważnie. W odpowiedzi na ostatnie doniesienia związane z Note 7, przeprowadziliśmy drobiazgowe dochodzenie, które wykazało problemy z baterią.
Jak do tej pory (stan na 1 września 2016) globalnie odnotowaliśmy 35 tego typu przypadków. Obecnie prowadzimy wnikliwą inspekcję wraz z naszymi dostawcami, aby zidentyfikować wszystkie potencjalnie uszkodzone baterie. Ze względu na to, że bezpieczeństwo naszych klientów jest dla nas najwyższym priorytetem, wstrzymaliśmy sprzedaż modelu Note 7.
Klientów, którzy zakupili Note 7 w Polsce prosimy o kontakt z autoryzowanym serwisem telefonów Samsung, (pełen wykaz serwisów znajduje się na stronie www.samsung.pl) bądź kontakt z infolinią pod numerem telefonu 0.801.672.678 bądź +48 22 607 93 33. Urządzenia zostaną poddane gruntownej weryfikacji i zwrócone ze sprawdzoną baterią bądź klient otrzyma nowy egzemplarz w przypadku zidentyfikowania wady. Cały proces może zająć do kilku tygodni.
Zdajemy sobie sprawę z niedogodności jakie niesie za sobą ta sytuacja, ale chcemy być pewni, że Samsung dostarcza swoim klientom produkty najwyższej jakości. Bardzo blisko współpracujemy z naszymi partnerami, aby mieć pewność, że proces wymiany urządzeń będzie tak wygodny i efektywny jak to tylko możliwe.
Źródło: Sammobile, Yonhap, Samsung Polska
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Funkcja Circle to Search to bardzo wygodna opcja w Obiektywie Google, z której korzysta wielu…
RPG z otwartym światem został objęty fantastycznym rabatem w wysokości 91%. Dla kupujących oznacza to,…
OPPO Find X8 Ultra może namieszać na rynku flagowców podobnie jak OPPO Find N5. Najmocniejszy…
Sprzedaż smartfonów w Europie nareszcie idzie w górę. Przy okazji możemy zobaczyć, jakie telefony najchętniej…
OnePlus Watch 2R za 580 złotych w promocji to najlepszy smartwatch z WearOS, jaki możesz…
vivo powróciło do Polski, dlatego warto śledzić poczynania tego producenta. Jego najnowszy smartfon vivo V50…