Firma myPhone wprowadza na polski rynek rozszerzoną gwarancję, która powinna zadowolić nawet najbardziej wymagających klientów.
Gwarancja 36+ to rozszerzona wersja 24-miesięcznego pakietu zabezpieczającego. Gwarancja 36+ przedłuża i rozszerza podstawową gwarancję producenta do 36 miesięcy.
Gwarancję można nabyć tylko podczas zakupu smartfona, wybierając 3 możliwe metody:
- w sklepie internetowym producenta www.sklep.myphone.pl,
- dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta na nr 71 717 74 00,
- pisząc na adres pomoc@myphone.pl.
Koszt gwarancji jest zróżnicowany, zależny od modelu smartfona, dla którego dodatkowe zabezpieczenie w postaci „Gwarancji 36+” klient chce dokupić.
Więcej informacji na temat Gwarancji 36+ znajduje się na oficjalnej stronie producenta.
źródło: informacja prasowa
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.