>
Kategorie: Informacje prasowe Mobile Vikings Newsy

Help Desk Mobile Vikings pomoże w 3,5 minuty

21 minut – średnio właśnie w takim czasie na pytania użytkowników kierowane drogą elektroniczną odpowiadają pracownicy Help Desku operatora sieci komórkowej Mobile Vikings. Wskaźnik odpowiedzi na portalu Facebook wynosi 98%, a średni czas rozmowy telefonicznej to 215 sekund, czyli 3,5 minuty.

Najwięcej, bo aż 48% spośród wszystkich zapytań dotyczących oferty, promocji czy też problemów związanych z funkcjonowaniem sieci jest kierowanych do Help Desku Mobile Vikings telefonicznie. Prawie tyle samo – 46% to pytania spływające drogą online – za pomocą e-maili oraz wiadomości na portalach społecznościowych, głównie Facebooku i Twitterze. Z kolei 6% stanowią osobiste wizyty we wrocławskiej siedzibie operatora.

Oddana i sprawna obsługa Help Desku to element funkcjonowania organizacji, nad którym systematycznie bardzo mocno pracujemy. Chcemy, żeby nasi użytkownicy mogli być z nami w stałym kontakcie i otrzymywać szybką, kompleksową oraz merytoryczną pomoc. Z prowadzonych przez nas wewnętrznych badań wynika, że praca naszych helpdeskowych agentów jest coraz efektywniejsza.

– Bartek Grabowski, Head of New Business w telefonii komórkowej Mobile Vikings

O co najczęściej pytają pracowników Help Desku użytkownicy Mobile Vikings? O to jak przenieść czy zarejestrować numer, koszty roamingowe, nadajniki, z których korzysta operator, a nawet o to, w jaki sposób Internet trafia z modemu do komputera.

Większość zapytań ma charakter standardowy. Zdarzają się jednak przypadki, w których pomagamy członkom naszej społeczności w rozwiązywaniu dość nietypowych problemów. Zawsze podchodzimy do tego bardzo profesjonalnie.

– Kasia Janas, Head of Help Desk w Mobile Vikings

Użytkownicy Mobile Vikings mają swoje przyzwyczajenia w kontaktach z operatorem. Najwięcej zapytań pojawia się w okolicach 1-go, 10-go oraz 20-go dnia każdego miesiąca. Jest to związane z przenoszeniem numeru, bowiem właśnie w te dni najczęściej wygasają okresy rozliczeniowe u poprzednich operatorów. Użytkownicy telefonujący oraz piszący do Help Desku e-maile największą aktywność wykazują w godzinach między 11:00 a 14:00. Ci, którzy kontaktują się poprzez Facebooka, wybierają z kolei niedzielne wieczory. Operator weekendową aktywność członków swojej społeczności wiąże z pogodą.

Nasze linie telefoniczne dosłownie przegrzewają się w deszczowe soboty. Niedziele albo słoneczne weekendy są już znacznie spokojniejsze.

Najdłuższa rozmowa telefoniczna w historii Mobile Vikings trwała dokładnie 49 minut i 6 sekund. Z kolei najkrótsze rozmowy to te, które kończą się na pytaniu o koszt połączenia.
Pracownicy Help Desku operatora na pytania skierowane drogą elektroniczną odpowiadają w czasie średnio 21 minut, średni czas rozmowy telefonicznej to z kolei 3,5 minuty. Żadne z zapytań nie pozostaje bez odpowiedzi.

Jedną z podstawowych wartości Mobile Vikings jest budowanie lojalnej społeczności wokół marki, a Help Desk to doskonałe narzędzie do tego, by ze swoimi użytkownikami pozostawać w stałym kontakcie. Ważna jest efektywność, ale i kompleksowość działań w tym obszarze, dlatego operator nie tylko rozwiązuje problemy, ale i przyjmuje sugestie dotyczące oferty czy funkcjonowania sieci, które spływają właśnie poprzez Help Desk.

źródło: informacja prasowa

Marcepan

Najnowsze artykuły

  • Newsy
  • Nothing
  • Telefony

Jeden z najlepszych tanich telefonów z Androidem 15 w Polsce. Oto nowości w aktualizacji

"Marsz aktualizacyjny" producenta Nothing trwa w najlepsze. Tym razem smartfon jego submarki doczekał się najnowszego…

18 stycznia 2025
  • Newsy
  • Samsung
  • Telefony

Sprawdź ceny Galaxy S25 (+, Ultra) przed premierą. Czy flagowce Samsung w tym roku będą droższe?

Debiut serii Samsung Galaxy S25 jest coraz bliżej. W przyszłym tygodniu poznamy nowe flagowce na…

18 stycznia 2025
  • Promocje

Kultowy RPG objęty gigantycznym 90% rabatem. Ten popularny tytuł kupisz za niecałe 20 zł

Kultowy RPG właśnie trafił na Steam z 90% rabatem. Ten pozwoli wam zaoszczędzić przy zakupie…

18 stycznia 2025
  • Gry i aplikacje
  • Newsy

Microsoft ostrzega przed WhatsApp. Na te kody bardzo uważaj

Microsoft ostrzega przed masowym oszustwem na WhatsApp. Tym razem chodzi o niebezpieczne kody QR. Sprawdź,…

18 stycznia 2025
  • Gry i aplikacje
  • Newsy

Znając tę funkcję w Revolut już zawsze rozpoznasz hakerów

Revolut przedstawia w aplikacji nowość, która zadba o bezpieczeństwo naszych danych i pieniędzy. To rozmowy…

18 stycznia 2025
  • Promocje

Wciągająca strategia turowa do kupienia w kapitalnej cenie. Zaoszczędzisz ponad 180 zł

Wciągająca strategia turowa jest obecnie na wyciągnięcie ręki wielu graczy. Objęta została bowiem kapitalną promocją,…

18 stycznia 2025