Od soboty, 15 października br., T-Mobile zaoferuje swoim klientom dostęp do Netflixa – największej na świecie platformy VOD. Tego dnia wystartuje także dedykowana kampania reklamowa anonsująca najnowszą propozycję.
T-Mobile Polska jest pierwszym operatorem mobilnym w Polsce, który podpisał umowę z internetowym serwisem video – Netflixem. W ramach aktualnej odsłony tej współpracy już od soboty pierwsi klienci oferty Supernet będą mogli korzystać bezpłatnie z zawartości serwisu. Docelowo natomiast T-Mobile zaoferuje integrację płatności za usługę i umożliwi rozliczenie jej na jednej fakturze. W ten sposób także osoby nieposiadające karty kredytowej będą mogły dołączyć do ponadstumilionowej widowni takich hitów jak „Narcos”, „House of Cards”, „Stranger Things”, czy „Daredevil”.
Pierwszymi, którzy skorzystają z najnowszej propozycji T-Mobile, będą klienci wybierający ofertę Supernet w opcji T3: otrzymają bezpłatny dostęp do zasobów Netflixa przez 4 pełne miesiące. Treści oglądać będzie można w jakości HD na dwóch urządzeniach jednocześnie. Te same warunki przewidziane są dla aktualnych klientów T-Mobile (możliwa będzie zmiana oferty bez wydłużania okresu obowiązywania umowy).
Po wygaśnięciu okresu promocyjnego klienci będą mogli zdecydować, czy chcą przedłużyć swoją subskrypcję i łatwo rozliczać ją ze swoim rachunkiem, co Operator umożliwi z początkiem lutego 2017. Aplikacja Netflix będzie także preinstalowana od przyszłego roku na smartfonach dystrybuowanych przez T-Mobile.
Aktualizacja – także dla klientów T2
W dniu dzisiejszym T-mobile poinformował, że w Supernecie operator udostępnia Netflixa w planie STANDARD na dwa urządzenia i HD bezpłatnie na dwa miesiące także dla wszystkich klientów oferty T2 – nowych, także migrujących numer z innej sieci lub oferty na kartę, przedłużających umowę, jak i tym którzy już posiadają aktywną ofertę T2.
Źródło: informacje prasowe.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.