Prosty system zgłaszania usterek? Natychmiastową wycena oraz błyskawiczna i skuteczną realizację zleceń? Z serwisem GoRepair to możliwe! W cenę wliczona jest także bezpieczna wysyłka kurierem i 12 miesięcy gwarancji.
Serwisy gwarancyjne producentów to usługi dostępne przez 2-3 lata od momentu zakupu. Zdecydowana większość usterek występuje jednak po upływie tego czasu. Użytkownicy, których sprzęt ulegnie uszkodzeniu, mają do wyboru jedną z dwóch opcji: odpłatną naprawę lub kupno nowego urządzenia. Pierwsza z reguły oznacza długotrwały i żmudny proces. Druga natomiast wiąże się z wysokimi kosztami. GoRepair proponuje trzecie rozwiązanie – szybki i rzetelny serwis, realizowany w systemie door-to-door.
GoRepair działa tak, aby klient miał do wykonania jak najmniej czynności. Specjaliści przygotowali wygodne narzędzie do zgłaszania usterek, które od razu podaje koszty usługi. Kurier odbiera uszkodzone urządzenie w miejscu wskazanym przez klienta, a po jego naprawie dostarcza pod wybrany adres. Płatność za usługę jest pobierana dopiero w momencie wydawania sprzętu. Dzięki temu cały proces – od wyceny zlecenia do odbioru urządzenia – przebiega bez konieczności wychodzenia z domu lub biura.
Wspomniane narzędzie, także w wersji mobilnej, jest dostępne na stronie internetowej. Procedura składa się zaledwie z 5 kroków. Na początku, należy wybrać rodzaj urządzenia, jego producenta oraz określić konkretny model. Następnie, z listy typowych usterek, trzeba wybrać tę, która występuje w zgłaszanym sprzęcie. Jeżeli nie ma jej na liście, wystarczy w kilku zdaniach opisać problem.
Dla zdecydowanej większości przypadków, całkowity koszt naprawy prezentowany będzie już w momencie zgłaszania usterki. W nietypowych, bardziej złożonych sprawach, pracownik serwisu skontaktuje się z klientem i przedstawi indywidualną wycenę. Ostatni krok to wpisanie danych kontaktowych i wybór dogodnego terminu na odbiór urządzenia przez kuriera. Zarówno odbiór, jak i dostawa sprzętu realizowane są bez dodatkowych opłat.
Warto dodać, że gwarancja udzielana na naprawy wykonane przez GoRepair wynosi aż 12 miesięcy. Dodatkowo każde urządzenie jest dokładnie testowane, a proces naprawy jest uznawany za zakończony dopiero wtedy, gdy klient jest z niego zadowolony.
Źródło: informacje prasowe.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Klienci PKO BP po raz kolejni są wprowadzani w błąd. To z kolei może prowadzić…
Messenger zostaje wyposażony w przydatne nowości – jakość HD w połączeniach, pocztę głosową, tła AI…
Nowego Xiaomi pokochasz za pojemną baterię i wysoką wydajność. Xiaomi Redmi Turbo 4 ujawnił część…
Ta gra to interaktywny film, który stał się niemałym hitem w oczach krytyków i graczy.…
Nie tylko OPPO Find X8 Pro był gwiazdą dzisiejszej premiery. Wraz z nim debiutował OPPO…
Być może zbyt surowo oceniłem flagowce pracujące na procesorze Snapdragon 8 Elite. Są gorące, ale…