Firma z Cupertinio poinformowała właśnie, jak przedstawiają się wyniki sprzedaży nowego iPhone’a 4S oraz usług, które firma z logiem nadgryzionego jabłka wprowadziła od czasu swojej ostatniej konferencji. Trzeba przyznać, że wyniki, jakie osiągnęła firma prezentują się nad wyraz interesująco.
Według oficjalnych informacji, sprzedano już ponad cztery miliony nowego iPhone’a 4S.
Aby osiągnąć tak dobry wynik, firmie z Cupertinio wystarczyły zaledwie trzy dni. Ponadto, ponad 25 mln klientów korzysta już z systemu iOS piątej generacji. Na zdobycie 25 mln użytkowników Apple potrzebowało 5 dni. 20 mln klientów cieszy się już dobrodziejstwami usługi iCloud, będącej jedną z najbardziej zaawansowanych na rynku usług, gdzie każdy może przemieszczać zawartość w ramach swojej chmury pomiędzy urządzeniami od Apple.
iPhone 4S jest już dostępny w USA, Australii, Kanadzie, Francji, Niemczech, Japonii i Wielkiej Brytanii. Od 28 października będzie dostępny w kolejnych 22 krajach a do końca roku ilość państw, gdzie będzie można kupić iPhone’a 4S wzrośnie o kolejne 70.
Phillip Schiller, v-ce prezes ds.globalnego marketingu powiedział:
„IPhone 4S to hit dla klientów na całym świecie, a wraz z iOS 5 i iCloud, jest najlepszym iPhone’m jaki kiedykolwiek powstał
iPhone4S będzie dostępny w wersjach 16GB, 32GB i 64GB w wersjach kolorystycznych czarnej i białej, niestety, polscy fani Apple’a jeszcze trochę poczekają na krajową premierę urządzenia, Polski nie ma na liście 22 państw, do których urządzenie zawita po 28 października.
źródło: informacja prasowa
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.