Samsung Electronics Europe ogłosiła wydanie nowej aktualizacji oprogramowania dla wszystkich urządzeń Note7 w całym regionie, która ograniczy maksymalny poziom naładowania baterii do 60%.
Ledwo co Samsung podał szczegóły na temat programu wymiany w Polsce, by teraz zaskoczyć inną informacją. Od poniedziałku (31 października) nowa aktualizacja będzie wprowadzana w całej Europie. To najnowszy środek podjęty przez firmę w celu ograniczenia ryzyka dla klientów, a jednocześnie nakłonienia wszystkich użytkowników urządzeń Note7 w Europie do ich natychmiastowej wymiany.
Nowa aktualizacja oprogramowania jest podobna do poprzedniej, wprowadzonej we wrześniu dla urządzeń Note7 w całej Europie. Aktualizacja oprogramowania skutecznie ograniczyła ryzyko dla klientów, ponieważ nie odnotowano żadnych incydentów z udziałem urządzeń, na których została zainstalowana.
Jak donosi Samsung, inne działania podjęte w Europie od czasu decyzji z 11 października o rezygnacji ze sprzedaży i produkcji Note7 obejmowały:
- Komunikację z posiadaczami urządzeń Note7 w celu przekazywania im pełnych informacji o najnowszych aktualizacjach i wiadomości za pośrednictwem strony samsung.com oraz przez wszystkie istotne kanały mediów społecznościowych;
- Serię bezpośrednich komunikatów, w tym powiadomień typu push, dla europejskich użytkowników Note7, zachęcających ich do wymiany urządzeń w ramach Programu Wymiany Note7;
- Współpracę i koordynację z lokalnymi operatorami i partnerami detalicznymi na rzecz jak najsprawniejszej realizacji procesu wymiany;
- Współpracę z odpowiednimi organami regulacyjnymi i instytucjami z całej Europy w celu informowania wszystkich zainteresowanych o naszych planach i przekazywania im najnowszych wiadomości. Współpraca ta obejmuje również regularny dialog z Europejską Agencją Bezpieczeństwa Lotniczego umożliwiający przekazywanie dokładnych informacji dotyczących obostrzeń w zakresie korzystania z urządzeń Note7 podczas lotów.
Zgadzacie się z tym? Do tej pory w Europie wymieniono dwie trzecie wszystkich urządzeń Note7. Klienci mogą zdecydować się na zwrot wszystkich kosztów lub wymianę na Samsung Galaxy S7 Edge, przy czym różnica w cenie jest również rekompensowana przez firmę.
Źródło: informacje prasowe.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.