Huawei ciągle rośnie w siłę, na co dowodem jest rewelacyjna sprzedaż flagowego Huawei P9, który trafił do kieszeni ponad 9 mln klientów. Podobny wynik w zeszłym roku osiągnął średniopółkowy Huawei P8 Lite.
W zeszłym roku bezapelacyjnym hitem okazał się Huawei P8 Lite, który często znikał z półek sklepowych bądź operatorskich tak szybko, jak się na nich pojawiał. W tym roku chiński producent poszedł o krok dalej.
Firma Huawei oficjalnie poinformowała, że od czasu wejścia na rynek trochę ponad pół roku temu, Huawei P9 sprzedał się w 9 mln egzemplarzy, z czego blisko jedna trzecia tego wyniku została zrobiona w ciągu ostatnich dwóch miesiący. Przypomnijmy, że w zeszłym roku podobnym wynikiem mógł pochwalić się wyraźnie tańszy Huawei P8 Lite – to najlepszy dowód na to, że Huawei stał się w ostatnim czasie prawdziwym gigantem.
Do końca roku Huawei raczej bez większego problemu sprzeda ponad 10 mln egzemplarzy swojego flagowca. Jak to w ogóle możliwe w sytuacji, gdy producent ten zawodzi na polu wsparcia dla swoich produktów? Najwyraźniej większość klientów zdecydowanie wyżej stawia świetny stosunek ceny do jakości, okraszony świetną polityką marketingową, niż aktualizacje do kolejnych wersji Androida.
Źródło: PLAYfuldroid
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Wielkimi krokami zbliża się premiera serii HONOR 300. Producent zaprezentuje trzy modele, a jednym z…
Dobry średniak do zdjęć za około 1000 złotych? Sprawdź realme 12 Pro, który doczekał się…
ZTE nubia V70 Design to wyjątkowa tani telefon z wielkim ekranem 120 Hz. Jego najważniejszą…
mObywatel oficjalnie zapowiedział odebranie dostępu do aplikacji pewnej części użytkowników. Ci, którzy nie zdążą zareagować,…
Szukasz dla siebie gamingowego laptopa w czasie promocji związanych z Black Friday? To Acer Nitro…
HONOR 300 Pro pojawił się na oficjalnej stronie przed premierą. Znamy jego konfiguracje pamięciowe, dostępne…