Huawei ciągle rośnie w siłę, na co dowodem jest rewelacyjna sprzedaż flagowego Huawei P9, który trafił do kieszeni ponad 9 mln klientów. Podobny wynik w zeszłym roku osiągnął średniopółkowy Huawei P8 Lite.
W zeszłym roku bezapelacyjnym hitem okazał się Huawei P8 Lite, który często znikał z półek sklepowych bądź operatorskich tak szybko, jak się na nich pojawiał. W tym roku chiński producent poszedł o krok dalej.
Firma Huawei oficjalnie poinformowała, że od czasu wejścia na rynek trochę ponad pół roku temu, Huawei P9 sprzedał się w 9 mln egzemplarzy, z czego blisko jedna trzecia tego wyniku została zrobiona w ciągu ostatnich dwóch miesiący. Przypomnijmy, że w zeszłym roku podobnym wynikiem mógł pochwalić się wyraźnie tańszy Huawei P8 Lite – to najlepszy dowód na to, że Huawei stał się w ostatnim czasie prawdziwym gigantem.
Do końca roku Huawei raczej bez większego problemu sprzeda ponad 10 mln egzemplarzy swojego flagowca. Jak to w ogóle możliwe w sytuacji, gdy producent ten zawodzi na polu wsparcia dla swoich produktów? Najwyraźniej większość klientów zdecydowanie wyżej stawia świetny stosunek ceny do jakości, okraszony świetną polityką marketingową, niż aktualizacje do kolejnych wersji Androida.
Źródło: PLAYfuldroid
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Polskie małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP) udowadniają, że eksport nie jest zarezerwowany wyłącznie dla dużych…
Orange Flex przygotował ofertę idealną w ramach ferii zimowych, które właśnie trwają. W aplikacji w…
Wygląda na to, że Google Pixel 6a to naprawdę wytrzymały smartfon. Już niejeden egzemplarz wytrzymał…
Niebawem poznamy najcieńszy flagowiec, który zdetronizuje dotychczasowego króla "składaków", czyli HONOR Magic V3. Do debiutu…
Nowa metoda oszustów jest bezlitosna dla niczego nieświadomych Polaków. Policja wydała ważny apel, wskazując, kto…
DeepSeek to nowe objawienie 2025 roku, czyli chatbot AI, który stał się konkurencją dla ChatGPT.…