Apple ostatnio miewa dziwaczne problemy objawiające się blackoutami różnych usług, zwłaszcza paneli deweloperskich. Nie działa ci iMessage? Masz problem z wykonaniem kopii zapasowej w iCloud? Problemy z Find my iPhone? Jeżeli masz wątpliwość co do funkcjonowania którejkolwiek z zewnętrznych usług Apple’a, sprawdź za pomocą specjalnej witryny czy niedogodność występuje tylko u ciebie, czy może masz do czynienia z większą awarią.
Na tej stronie dostępny jest wykaz wszystkich zewnętrznych usług Apple’a, a przy każdej z nich widnieje stosowne oznaczenie informujące użytkownika o tym jak wygląda dostęp do usługi. Jeżeli przy interesujących cię usługach widoczne jest zielone pole, to znak, że po stronie Apple’a wszystko jest w porządku. Jednak jeśli widnieje wykrzyknik, to znak, że coś się dzieje.
Warto zapisać sobie adres tej strony, ponieważ często ostatnio się zdarza, że występują problemy z działaniem FaceTime’a, iClouda czy iMessage. Wtedy wchodzimy na witrynę Apple’a i upewniamy się czy jest sens kombinować z ustawieniami, czy po prostu należy poczekać. Na wskazanej stronie wyświetlane są też informacje o awariach mających miejsce w ostatnich godzinach.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.