Oprogramowanie iOS 7, poza problemami z baterią, wywołuje u co poniektórych użytkowników także problemy z Wi-Fi. W większości przypadków można się z nimi uporać wykonując kilka prostych kroków.
Jeżeli podczas łączenia się z Siecią Wi-Fi otrzymujesz mniej więcej taki komunikat jak ten zaprezentowany wyżej, to, jeżeli masz dostęp do routera, wykonaj następujące kroki:
- uruchom w iPhonie, iPadzie lub iPodzie touch tryb samolotowy;
- wejdź kolejno w: Ustawienia > Ogólne > Wyzeruj > Ustawienia sieciowe i potwierdź wykonanie akcji;
- zrestartuj router (odłącz od źródła zasilania i podłącz ponownie);
- wyłącz tryb samolotowy;
- gdy urządzenie uruchomi się ponownie, na ekranie pojawi się zapytanie, czy chcesz ponownie połączyć się z siecią Wi-Fi – zezwól na wykonanie czynności.
źródło: TUAW
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.