Już w tym tygodniu do Google Play zawita nowa wersja Gmaila z oznaczeniem 4.6, która wprowadzi dość nieciekawą „nowość”, a mianowicie reklamy.
Tuż po wprowadzeniu widoku kart w desktopowej wersji Gmaila Google zaczął testować system reklam, które wyglądają jak maile. Dzięki temu, jeżeli użytkownik jest zainteresowany treścią, może je przechować na później, ewentualnie natychmiast usunąć. Tego typu reklamy najprawdopodobniej pojawią się w również w Gmailu na komórkach i tabletach, a przynajmniej na to wskazują linijki kodu w Gmailu 4.6, w którego posiadanie weszli redaktorzy Android Police.
Poza reklamami pojawią się też pewne zmiany kosmetyczne, mianowicie koło przycisku potwierdzającego wysyłanie maila zniknie przycisk Anuluj, a także zmieni się sposób wyświetlania zdjęć przy mailach w powiadomieniach. Oprócz tego w skrzynce wysłanych wiadomości, jeżeli nie uda się wysłać maila, na górze będzie widniała specjalna belka informująca o niepowodzeniu akcji.
Nowy Gmail ma się pojawić w Google Play jeszcze w tym tygodniu i obstawia się, że nastąpi to w środę.
źródło: Android Police
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Wygląda na to, że plan Spotify Premium z wyższą jakością Hi-Fi jest już naprawdę blisko.…
realme Neo7 SE to imponujący smartfon. Ma masę RAM, wielką baterię, dobry procesor, świetny design…
Premiera pierwszego smartfona ze Snapdragonem 6 Gen 4 już potwierdzona! Wraz z realme Neo 7x…
Bajeczny tablet z ekranem OLED w świetnej cenie? Producent przeszedł samego siebie z promocją HUAWEI…
Mapy Apple mogą niebawem zacząć przypominać bardziej Mapy od Google – ale tym razem to…
Seria Samsung Galaxy S25 ma kolejny problem. Tym razem chodzi o spadek szybkości ładowania do…