Już w tym tygodniu do Google Play zawita nowa wersja Gmaila z oznaczeniem 4.6, która wprowadzi dość nieciekawą „nowość”, a mianowicie reklamy.
Tuż po wprowadzeniu widoku kart w desktopowej wersji Gmaila Google zaczął testować system reklam, które wyglądają jak maile. Dzięki temu, jeżeli użytkownik jest zainteresowany treścią, może je przechować na później, ewentualnie natychmiast usunąć. Tego typu reklamy najprawdopodobniej pojawią się w również w Gmailu na komórkach i tabletach, a przynajmniej na to wskazują linijki kodu w Gmailu 4.6, w którego posiadanie weszli redaktorzy Android Police.
Poza reklamami pojawią się też pewne zmiany kosmetyczne, mianowicie koło przycisku potwierdzającego wysyłanie maila zniknie przycisk Anuluj, a także zmieni się sposób wyświetlania zdjęć przy mailach w powiadomieniach. Oprócz tego w skrzynce wysłanych wiadomości, jeżeli nie uda się wysłać maila, na górze będzie widniała specjalna belka informująca o niepowodzeniu akcji.
Nowy Gmail ma się pojawić w Google Play jeszcze w tym tygodniu i obstawia się, że nastąpi to w środę.
źródło: Android Police
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
PEKAO publikuje alarmujący komunikat do każdego klienta banku. Choć wiadomość pojawiła się na początku tego…
Jaki jest najlepszy smartwatch, jaki da się kupić za około 750 złotych? Moim zdaniem to…
Niektóre smartfony Google Pixel 7a mogą mieć poważny problem z baterią. Użytkownicy donoszą o spuchniętych…
Kup tablety Samsung Galaxy Tab S10 FE oraz Galaxy Tab S10 FE+, a koreański producent…
RedMagic 10 Air w zaskakującym tempie pojawił się w Europie. Najsmuklejszy telefon z nieskazitelnym ekranem…
Google Pixel 9a został już przetestowany przez naszą redakcję. Poza tym smartfon w końcu pojawił…