Opera przynosi do swojej mobilnej wersji funkcję znaną z desktopwej wersji przeglądarki. Od teraz użytkownicy korzystający z Androida, iOS czy Windows Phone będą mogli przeglądać internet bez reklam!
Od dzisiaj przeglądarka internetowa Opera dla trzech popularnych systemów operacyjnych posiada wbudowany ad-blocker. Testy robione przez twórców pokazały, iż Opera działa prawie 15% szybciej niż mobilny Google Chrome w momencie, w którym blokuje ona reklamy. Dzięki temu, Opera zużywa również mniej pakietu internetowego – nawet do 85% mniej niż Chrome na tej samej stronie.
Jak włączyć blokowanie reklam w swojej wersji aplikacji?
Wszystkim użytkownikom powinno pojawić się okienko, które umożliwi włączenie ad-blockera. Jeżeli jednak tak się nie stanie, to odpowiednią opcję znajdziecie w ustawieniach w zakładce „Oszczędzanie danych”.
Aktualizacja aplikacji przebiega etapami.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Nie tylko OPPO Find X8 Pro był gwiazdą dzisiejszej premiery. Wraz z nim debiutował OPPO…
Być może zbyt surowo oceniłem flagowce pracujące na procesorze Snapdragon 8 Elite. Są gorące, ale…
Epic Games Store znów rozdaje nową grę za darmo. Tym razem jest mrocznie i tajemniczo.…
Do globalnej premiery zmierza POCO F7 oraz POCO F7 Ultra. Certyfikacja smartfonów Xiaomi to świetna…
HONOR 300 na zdjęciach prezentuje się zjawiskowo. To będzie wyjątkowo cienka brzytwa, która nie przekroczy…
Oto oficjalny wygląd nowego Xiaomi, którego będziemy często polecać. Nazywa się Redmi K80, choć do…