KOLEO to nowa wirtualna platforma, na której bilet kolejowy można kupić w zaledwie 10 sekund!
Mieliście dość żmudnego procesu kupowania biletów na stronie PKP i stania w kolejce do kasy? Koniec z tym! Każdy użytkownik systemu płatności mobilnych Blik może teraz w 10 sekund kupić smartfonem bilet w KOLEO. To nowa wirtualna platforma, umożliwiająca pasażerom wygodne planowanie podróży.
KOLEO to platforma będącą połączeniem aktualizowanego 24 godziny na dobę rozkładu jazdy PKP, bazy informacji o cenach biletów i promocjach oraz internetowej kasy kolejowej. Unikalną przewagą tego rozwiązania jest to, że pasażerowie mogą kupić jeden bilet w jednym miejscu bez względu na liczbę przesiadek i przewoźników, co do tej pory było niemożliwe. Dodatkowym ułatwieniem jest możliwość płatności Blikiem, umieszczonym bezpośrednio na stronie podsumowania podróży.
Jak kupić bilet kolejowy Blikiem? Wystarczy odnaleźć Blik w aplikacji mobilnej naszego banku, znaleźć swoje połączenie w KOLEO, a podczas płatności wybrać Blik, gdzie wprowadzamy jednorazowy, 6-cyfrowy kod. Transakcję potwierdzamy w telefonie. Bez dodatkowych przekierowań na stronę banku kupujemy bilet, co zajmie nam najwyżej 10 sekund.
W tej chwili w KOLEO można kupić bilety na pociągi Regio i interRegio spółki Przewozy Regionalne, która przewozi prawie 30 % wszystkich pasażerów w Polsce, Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej oraz Kolei Małopolskich. Już wkrótce w KOLEO będą dostępne bilety trzech kolejnych przewoźników: Arriva RP, Kolei Wielkopolskich i SKPL. Do końca roku w KOLEO będą wszyscy pasażerscy przewoźnicy kolejowi w Polsce.
Więcej informacji na temat nowego systemu płatności mobilnych Blik można znaleźć na oficjalnej stronie oraz na stronie Polskiego Standardu Płatności.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.