PKO BP poinformował, że jego klienci aktywowali już 1 mln aplikacji bankowej IKO. Przy tej okazji bank zaoferował użytkownikom nowe funkcje.
Aplikacja IKO PKO Banku Polskiego właśnie osiągnęła milion aktywacji. Wraz z przekroczeniem tego progu PKO Bank Polski zaoferował użytkownikom IKO nowe funkcje – możliwość dokonywania wpłat gotówki we wpłatomatach przy pomocy kodu BLIK, nowe menu zapewniające jeszcze szybsze docieranie do funkcji aplikacji, możliwość logowania odciskiem palca w aplikacji na Androida, czy wreszcie łatwe dokonywanie płatności za rachunki przy pomocy kodów QR.
Nowe funkcje w IKO:
- możliwość dokonywania wpłat gotówki w ponad 800 wpłatomatach PKO Banku Polskiego z użyciem kodu BLIK z aplikacji IKO, zarówno jako wpłata własna, jak i wpłata na numer telefonu innego użytkownika IKO – funkcja po raz pierwszy dostępna na polskim rynku;
- nowe menu – wzorem najpopularniejszych aplikacji mobilnych na świecie została zoptymalizowana nawigacja w aplikacji zapewniająca jeszcze szybsze docieranie do najczęściej używanych funkcji;
- logowanie odciskiem palca w aplikacji na Androida – umożliwiające szybsze, wygodne i bezpieczne logowanie;
- realizacja płatności i przelewów przy wykorzystaniu QR kodów oraz możliwość tworzenia i udostępniania kodów QR innym osobom.
W 2017 roku PKO Bank Polski planuje dalsze rozbudowywanie aplikacji IKO, w tym wzbogacenie jej między innymi o płatności zbliżeniowe HCE dla MasterCard, przelewy do ZUS i US, kartę kredytową jako źródło pieniądza dla aplikacji, przelewy zagraniczne, zlecenia stałe, wykaz operacji niezrealizowanych oraz czasowe blokowanie kart płatniczych.
Aplikacje IKO pobierzemy zarówno ze Sklepu Google Play, jak i App Store.
Źródło: informacje prasowe.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.